Gäst jocke2004 Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Salzalada:Jag tycker inte att man ska skriva varken ho*a lr h0ra. Man kränker ju ändo den personen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Jag tycker att detta inte verkar så jätte viktigt. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 7 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Jag är inte fem år :angry:. Men jag börjar undra om ni som svär är det. Och man ska inte få en varning varje gång man svär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Precis som dej Fusk Katten,så svär jag inte bara sådär.Jag brukar typ istället för f.an säga falukorv eller Pip! Uppfostrades? Så Äffen heller.Inte jag inte. Fullständigt självlärd i denna konst. Dock inga överdrivna haranger och sånt i stil med falukorv. Nädutack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 (redigerat) Jag är inte 5 år.Jag är 5976 år gammal. Nämen allvarligt,jag har blivit beroende av att säga falukorv när jag svär.Aj aj aj.Man måste heller inte svära,och jag är inte djupt kristen,faktum är att jag inte är kristen utan en ylbodist.Jag tror på Maschle Baschle och man får inte svära bara falukorv och pannkaka,så jag lyder bara min religion.Så snälla reta inte mig bara för jag har lite annorlunda religion.:unsure: Falukorv vad dumma ni är!MEEEEE!!!!!! :cry: Redigerat 7 November 2005 av FisharMario Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 8 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Öhh... Jaha... :blink: Jag är kristen i alla fall, det finns kristna som svär också faktiskt! Jag är inte fem år, jag är 15 år. Så det så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Jag är också kristen och vill veta varför man måste svära om man är arg, det finns ju andra ord som inte är lika... ööh, fula och onödiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 ganska bra fegel den borde införas! Tror du moderatorerna orkar kolla in alla som svär och ge varningar för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 24 November 2005 Rapport Dela Skrivet 24 November 2005 Jag har också funderat över en sån regel och jag tycker att den kan vara väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 28 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 Där fick jag ett till poäng! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 Låter en gnutta onödigt. Tror inte det kommer hålla. Men alltid bra med förslag ju :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 28 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 Poängställnig (om någon är nyfiken altså): 6 st. medlemar tycker att det är en bra regel. 9 st. medlemar tycker inte det. Jag tror att jag har räknat rätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.