Hoppa till innehåll

En Ny Regel


Katt

Rekommendera inlägg

  • Svar 53
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Regeln borde införas bara när det gäller personliga påhopp,fast det finns ju ett sånt regel,sp jag ser ingen anledning till att detta regel ska införas?

Men man kan alltid göra som hagsten sa. :cool:

Redigerat av Fusion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

de kanske ligger nått i de men man kan ju göra nått tecken typ som detta ordet sk*t

 

så kan man göra

 

Har inte du förstått poängen? Det spelar väl ingen roll hur man stavar ett fult ord. Det är inte bokstavsföljden i sig utan vad man menar som inte är så trevligt.

 

Det mest onödiga som finns är * i ett ord.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

elnigt en udneröskning går det bra att lsäa ord såvdia förtsa och sista bkokstvaen är rätt, beroende på att man läser hela ordet, inte bara bokstav för bokstav. och visst fattar alla vad som menas när man skriver h*vete så egentligen har det ju ingen jättestor funktion att fylla. men jag kan nog tycka att ibland känns det lite mildare att skriva med stjärnor än att skriva ut hela ordet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fuska.se's moderator bryr sig inte om några snackar skit om religoner, folkgrupper, rasism osv.

 

Det ska de inte heller. Folk har rätt att uttrycka sina åsikter om vad som helst.

Om någon gillar/ogillar buddha, gud, mao, hitler..ja, va som helst...fine. Då ska de få säga det också.

 

Bara den som uttrycker sina åsikter inte riktar den mot någon/några specifika person/grupper eller formulerar sig på ett opassande sätt så skall det inte censureras.

 

Se bara på fallet om den där prästen som sa att homosexuella var som en cancersvulst på samhället. Han blev friad för att det "fria ordet" måste upprätthållas.

 

------------

 

Det här med svordomar...jag tycker det är förbannat, j*vla bra att Sverige inte har en censur i stil med USA =notera svordomarna!=, men däremot känns det lite fel att sitta å svära i ett forum som detta. Med det tänker jag inte på religion eller nå sånt, hatar religion, jag tänker mest på att personerna här kan vara allt från 6år och uppåt...känns inge bra...så jag undviker å svära.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...