Snooze Skrivet 1 April 2006 Rapport Skrivet 1 April 2006 Japp jag och mina lärare brukar ha strypsex! Är det bra eller dåligt ? O_O Citera
Putside Skrivet 1 April 2006 Rapport Skrivet 1 April 2006 Vissa, so-läraren och bildlärarna är roliga ^^ Citera
Gäst Yantra Skrivet 1 April 2006 Rapport Skrivet 1 April 2006 jag gillar två av mina lärare engelskaläraren är grymt snygg och musikläraren är schysst som faen(han e bara 25) rätt soft Citera
Sherikan Skrivet 2 April 2006 Rapport Skrivet 2 April 2006 Hah. Vår musiklärare är också runt 25 :D Han är grym. Fast han ska sluta... Vi kommer säkert få någon kass lärare som bara vill sjunga i åttan.. :( Citera
Xade Skrivet 3 April 2006 Rapport Skrivet 3 April 2006 Hah. Vår musiklärare är också runt 25 :D Han är grym. Fast han ska sluta... Vi kommer säkert få någon kass lärare som bara vill sjunga i åttan.. :( Vi hade 8 musiklärare på ett år förrut. :D Jag hatar när lärare slutar, man har just börjat vänja sig vid dem och acceptera dem. Citera
lundquist Skrivet 21 April 2006 Rapport Skrivet 21 April 2006 lärare jag gillar : svenska,engelska,idrott,hemkunskap,so,no ( inte vikarien dock),tyska ( inte vikarien här heller ). lärare jag inte gillar : bild,matte och slöjd. Citera
Garone Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Skrivet 10 Maj 2006 Träslöjd läraren: Hatar Syslöjd läraren: Bra men tjatar mycket Matte läraren: Dum i huvudet.. Svensk läraren: Suger Vikarien: Äger Bild läraren: Bra! Musik läraren: SNäll men lite jobbig Citera
pho Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Skrivet 12 Maj 2006 träslöjd: fett skön, en skulle rista in lol i en tenn bricka. sen gick han runt och sa "lol lol lol" :P hahah fett mysko det va. Matte läraren: rätt bra, men lite sträng mot killarna, även fast tjejerna är stökiga får vi skäll :S... vikarien: vi har olika, alla har vart konstiga, en babbla om när han fiskar hela tiden och vissa låter en leka kull på lektionerna :S:S bild läraren: inte auktoritär alls! alla killar förutom jag o två andra leker på lektionerna. Fast man får lyssna på musik på lektionerna för henne :) Musik läraren: 2 ord, PURE PWNAGE idrott lärare: bra Citera
Sherikan Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Skrivet 12 Maj 2006 Vi hade 8 musiklärare på ett år förrut. :D Jag hatar när lärare slutar, man har just börjat vänja sig vid dem och acceptera dem. Precis. :/ Fast jag kom på att vi inte kommer ha musik i åttan. Bra, för om det är en hemsk lärare så kanske hon/han hinner sluta innan vi ska ha musik igen :P Citera
TheOne Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Skrivet 20 Maj 2006 Alla mina lärare är bra, utom hemkunskaps läraren *ryser* Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.