Gäst Skellington Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Min fysik lärare e ganska soft^^ han spelar WoW, och har samma musik smak som jag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Många av mina lärare är bra, men vissa är lite små senila. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 De flesta är bra på min skola, men vissa är så tråkiga. Förra läsåret hade vi en rätt så gammal gubbe till data- och träslöjdslärare. Han hade några skämt som han trodde var roliga, t ex: "De som inte är här räcker upp en hand". Sen hade han en töntig röst, som om man höll för näsan och pratade. Och hans parfym vill jag inte prata om... Hela skolan kallar/kallade honom för GK, för att det fanns ett rykte att en elev en gång sett en gummik*k i hans väska. Till och med skolor i närheten känner till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 De flesta är bra på min skola, men vissa är så tråkiga. Förra läsåret hade vi en rätt så gammal gubbe till data- och träslöjdslärare. Han hade några skämt som han trodde var roliga, t ex: "De som inte är här räcker upp en hand". Sen hade han en töntig röst, som om man höll för näsan och pratade. Och hans parfym vill jag inte prata om... Hela skolan kallar/kallade honom för GK, för att det fanns ett rykte att en elev en gång sett en gummik*k i hans väska. Till och med skolor i närheten känner till det. Låter som en skön lärare, men om det är sant med GKn så kanske det inte är så bra om han arbetar med ungdomar, det ger inget bra intryck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 De flesta är bra på min skola, men vissa är så tråkiga. Förra läsåret hade vi en rätt så gammal gubbe till data- och träslöjdslärare. Han hade några skämt som han trodde var roliga, t ex: "De som inte är här räcker upp en hand". Sen hade han en töntig röst, som om man höll för näsan och pratade. Och hans parfym vill jag inte prata om... Hela skolan kallar/kallade honom för GK, för att det fanns ett rykte att en elev en gång sett en gummik*k i hans väska. Till och med skolor i närheten känner till det. HAHA normal lärare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Han har slutat på skolan nu, tur är i alla fall det. Nu slipper man han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
peshmerge-01 Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 jag gillar mina lärare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Finns många bra lärare där jag går, men vissa som är väldigt stränga och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eliand1 Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Jag gillar alla lärare men matte läraren som jag har är för sträng så jag tycker inte om honom, Men det skulle vara lite roligare om han var lite snällare. :) :meddum: :meddum: :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 alla mina lärare är cp störda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 (redigerat) tycker om alla lärare utom en hon e jättesträng och om ni ser vår städerska så e hon så himmla sträng så man måsta vara ute inom 20 sekunder när man har ättit mat! Redigerat 12 Januari 2006 av Tigger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 Alla är väl okej... förutom...... hmmmmmmmm... läraren för klass 1!!!! hon är nästan persioner och är GANSKA MYCKET LITE JOBBIG"_" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.