Snooze Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Japp jag och mina lärare brukar ha strypsex! Är det bra eller dåligt ? O_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Vissa, so-läraren och bildlärarna är roliga ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 jag gillar två av mina lärare engelskaläraren är grymt snygg och musikläraren är schysst som faen(han e bara 25) rätt soft Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Hah. Vår musiklärare är också runt 25 :D Han är grym. Fast han ska sluta... Vi kommer säkert få någon kass lärare som bara vill sjunga i åttan.. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Vår musiklärare är dum i huvet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Hah. Vår musiklärare är också runt 25 :D Han är grym. Fast han ska sluta... Vi kommer säkert få någon kass lärare som bara vill sjunga i åttan.. :( Vi hade 8 musiklärare på ett år förrut. :D Jag hatar när lärare slutar, man har just börjat vänja sig vid dem och acceptera dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 lärare jag gillar : svenska,engelska,idrott,hemkunskap,so,no ( inte vikarien dock),tyska ( inte vikarien här heller ). lärare jag inte gillar : bild,matte och slöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Träslöjd läraren: Hatar Syslöjd läraren: Bra men tjatar mycket Matte läraren: Dum i huvudet.. Svensk läraren: Suger Vikarien: Äger Bild läraren: Bra! Musik läraren: SNäll men lite jobbig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 träslöjd: fett skön, en skulle rista in lol i en tenn bricka. sen gick han runt och sa "lol lol lol" :P hahah fett mysko det va. Matte läraren: rätt bra, men lite sträng mot killarna, även fast tjejerna är stökiga får vi skäll :S... vikarien: vi har olika, alla har vart konstiga, en babbla om när han fiskar hela tiden och vissa låter en leka kull på lektionerna :S:S bild läraren: inte auktoritär alls! alla killar förutom jag o två andra leker på lektionerna. Fast man får lyssna på musik på lektionerna för henne :) Musik läraren: 2 ord, PURE PWNAGE idrott lärare: bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Vi hade 8 musiklärare på ett år förrut. :D Jag hatar när lärare slutar, man har just börjat vänja sig vid dem och acceptera dem. Precis. :/ Fast jag kom på att vi inte kommer ha musik i åttan. Bra, för om det är en hemsk lärare så kanske hon/han hinner sluta innan vi ska ha musik igen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Hyffsade lärare är det väl... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Alla mina lärare är bra, utom hemkunskaps läraren *ryser* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.