Gäst Soffan Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Kan nog inte säga direkt... Men det är då Kingdom Hearts. Har tänkt köpa mig Star Ocean: Till The End Of Time. Tror det spelet kommer göra min förväntningar större ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Mitt e Star wars BattleFront2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Killer 50 Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Mitt är Gta SA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Mitt absoluta favvo spel e........ eehh....... ja vet inte riktigt, men om ja måste säga nåt så blir de nog Medal of Honor:Frontline Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frenzzzy Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 shadow of memorys tror jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 mitt är GTA SA självklart :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 grand theft auto:san andreas självklart... :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 mitt favo spel är lätt GTA SA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 msxmsx. du skrev redan att gta sa var ditt favorit spel.. min är nog. öhm..det. ne..det blir nog..ne...jo det blir nog WWE Smackdown! VS Raw. längtar till jag skaffar WWE Smackdown! VS Raw 2006. ps. min kompis är avundsjuk på mig för att jag tänker köpa det :D hahahahahaha..han säger att jag itne får köra det om inte vi e.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CodeName Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Jag har inget direkt favorit spel. GTA SA är rätt kul. Men Metal Gear Solid serien är riktigt häftigt. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jolo Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 Just nu är det nya GUN! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jets13 Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 James bond 007: Nightfire :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg