Fusion Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 (redigerat) varför tror du att gärningsmannen mördade Anna lindh..? vad var motivet <_< ...diskutera... Redigerat 7 November 2005 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Du Man Pratar inte om Varför dödade han anna lindh du e inte så smart för jätte många sörjer för anna lindh Dog! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Varför inte? Det är väl en bra debatt. Har också undrat det. Sjukt att inte han får dödsstraff... men egentligen bryr jag mig inte så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 7 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Du Man Pratar inte om Varför dödade han anna lindh du e inte så smart för jätte många sörjer för anna lindh Dog! ja,men nångång måste man vara stark o ta upp frågan oxo ifall man sörjer eftersom förr eller senare så kommer den här frågan upp!!vad ska man svara då,"att man sörjer"?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Lite sjukt gjort va de väll... att hugga ner en omtyckt politiker är väll inte den smartaste idéen någon fått. Vad fick mördaren för straff nu igen? Kommer inte ihåg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 7 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 (redigerat) Lite sjukt gjort va de väll... att hugga ner en omtyckt politiker är väll inte den smartaste idéen någon fått. Vad fick mördaren för straff nu igen? Kommer inte ihåg... han fick väll livstids fängelse... <_< som e mellan 18-21 år Redigerat 7 November 2005 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Varför inte? Det är väl en bra debatt. Har också undrat det. Sjukt att inte han får dödsstraff... men egentligen bryr jag mig inte så mycket. Han fick inte dödsstraff för att det straffet är förbjudet i Sverige? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Den enda anledningen jag kommer på är att han skulle få "lite" uppmärksamhet.:P Nej men ärligt talat tror jag han va lite sjuk, i huvudet. Men det är klart, det är smickrande, att få en födelsedagspresent, av en mördare.:P(Jag fyller år 11:fte september:P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 varför tror du att gärningsmannen mördade Anna lindh..? vad var motivet <_< ...diskutera... för att Miajlovic (stavning) är psykiskt störd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 han kanske kände fört, kanske tog fel mellan henne och någon annan tant, kanske ett rån försök som misslyckades, kanske hade några oupklarade saker med några nissar som man inte bråka me som skulle döda han så han var tvungen att skydda sig från dom och valde finkan, eller så väljer vi det som han själv påstår sig vara, dum i huvudet, vilket man är om man mördar någon, han är ute efter 10 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Varför inte? Det är väl en bra debatt. Har också undrat det. Sjukt att inte han får dödsstraff... men egentligen bryr jag mig inte så mycket. Du ser, dödstraff borde finnas... dessutom är hans straff för klent Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Ett rattfyllo som kör ihjäl 2 pojkar får 1.5 år. DET är för klent. 10, minst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.