Fusion Skrivet 16 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 hmm...host..någon här har just blivit mindre värd...host... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 du menar inte mig nu hoppas jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 du menar inte mig nu hoppas jag nej nej,jag menade xade fetr inlägget du skrev,"tjuvar da",eftersom han erkännde ju att han hade tjuvat cd tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 ''hmm...host..någon här har just blivit mindre värd...host... '' Så du erkänner att alla människor inte är lika mycket värda? Eller det kanske bara var ironi......... Ps: Min 'citera' knapp funkar inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 ''hmm...host..någon här har just blivit mindre värd...host... '' Så du erkänner att alla människor inte är lika mycket värda? Eller det kanske bara var ironi......... Ps: Min 'citera' knapp funkar inte... det var ironi.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 antar att du syftar på mig... men jag är absolut inte mindre värd än dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 antar att du syftar på mig... men jag är absolut inte mindre värd än dig... Men ifall du inte är mindre värd än mig,hur kan du vara mer värdare än andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 Xade lever efter mottot: Jag är stört bäst och vakrast och alla andra suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Ja, ungefär, inte riktigt så mycket... men nästan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Ja, ungefär, inte riktigt så mycket... men nästan HAHaha dagens :D. Du erkänner alltså att du verkligen är ett SKÄMT? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 Han han väl inte få ett tillräcklig bra ligg med henne innan hennes man kom hem så han beslöts sig för att ge igen... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 en 5-åring dog samma dag...en liten notis i tidningen jämdställhet?nej för många politker ner med regeríngen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.