Xade Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 det är bra, för det existerar inte... framför allt inte "utomjordingar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Man har faktiskt hittat is på planeten Mars... Is = Vatten = Liv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 omg... jag vill inte ta i för mycket, så jag åker på varning... men fattar du inte bättre än så?! att det finns vatten betyder inte automatiskt att det finns liv!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Fusion: Jag har fått bevisat att det finnas ngt slags andligt väsen eftersom det har hänt en del mystiska saker i mitt hem. Det har varit fönster som gått sönder utan någon som helst logisk anledning, och dörrhandtag som det har tagits i utan anledning. Saker har försvunnit i toma intet och en del saker har rammlat ner utan anledning. Det här är bara några få exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Så xade, du tror alltså att en plats som är så stor att det tar år för något så snabbt som ljuset att färdas från ena änden till den andra, på en sådan plats tror du att det bara finns en ynka stenklump med liv på. Fusion: Vatten betyder bara liv för kolhydro-baserade organismer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Så xade, du tror alltså att en plats som är så stor att det tar år för något så snabbt som ljuset att färdas från ena änden till den andra, på en sådan plats tror du att det bara finns en ynka stenklump med liv på. Fusion: Vatten betyder bara liv för kolhydro-baserade organismer. Jo men det räknas väl som liv det också? Kan finnas liv på andra planeter, inget jag bryr mig om direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Vi är nog inte ensamma i denna stora Galax, det mâste finnas andra arter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Min åsikt: Det finns säkert annat liv utanför jorden som vi inte känner till, men i såfall så är de nog inte så annorlunda från oss. Jag tror absolut inte att det är som i Starwars och liknande filmer där alla från andra planeter/galaxer ser jätte mysko ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Brunhilde: Vad som helst kan betyda liv. Gruvgas som är dödligt för oss kanske är nödvändigt för en annan art. Selene: Varför skulle det inte vara så. När en art anpassar si efter miljön så kan den ta vilka former som helst. Ser bara på kameleonten ser inte den underlig ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 jag tror dt finss både spöken och utomjordingar för vi kan ju inte vara helt själva i universum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jerec Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Brunhilde: Vad som helst kan betyda liv. Gruvgas som är dödligt för oss kanske är nödvändigt för en annan art. Selene: Varför skulle det inte vara så. När en art anpassar si efter miljön så kan den ta vilka former som helst. Ser bara på kameleonten ser inte den underlig ut? Samma här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Shacti: Jo men Kamelonterna är Däggdjurinte från en annan Planet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.