Hoppa till innehåll

Övernaturilgt


Zoxy

Rekommendera inlägg

  • Svar 443
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Fusion: Jag har fått bevisat att det finnas ngt slags andligt väsen eftersom det har hänt en del mystiska saker i mitt hem. Det har varit fönster som gått sönder utan någon som helst logisk anledning, och dörrhandtag som det har tagits i utan anledning. Saker har försvunnit i toma intet och en del saker har rammlat ner utan anledning. Det här är bara några få exempel.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så xade, du tror alltså att en plats som är så stor att det tar år för något så snabbt som ljuset att färdas från ena änden till den andra, på en sådan plats tror du att det bara finns en ynka stenklump med liv på.

 

Fusion: Vatten betyder bara liv för kolhydro-baserade organismer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN

Så xade, du tror alltså att en plats som är så stor att det tar år för något så snabbt som ljuset att färdas från ena änden till den andra, på en sådan plats tror du att det bara finns en ynka stenklump med liv på.

 

Fusion: Vatten betyder bara liv för kolhydro-baserade organismer.

 

Jo men det räknas väl som liv det också?

 

Kan finnas liv på andra planeter, inget jag bryr mig om direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min åsikt: Det finns säkert annat liv utanför jorden som vi inte känner till, men i såfall så är de nog inte så annorlunda från oss. Jag tror absolut inte att det är som i Starwars och liknande filmer där alla från andra planeter/galaxer ser jätte mysko ut.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Brunhilde: Vad som helst kan betyda liv. Gruvgas som är dödligt för oss kanske är nödvändigt för en annan art.

 

Selene: Varför skulle det inte vara så. När en art anpassar si efter miljön så kan den ta vilka former som helst. Ser bara på kameleonten ser inte den underlig ut?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Brunhilde: Vad som helst kan betyda liv. Gruvgas som är dödligt för oss kanske är nödvändigt för en annan art.

 

Selene: Varför skulle det inte vara så. När en art anpassar si efter miljön så kan den ta vilka former som helst. Ser bara på kameleonten ser inte den underlig ut?

 

Samma här!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...