Hoppa till innehåll

Övernaturilgt


Zoxy

Rekommendera inlägg

Ööh, fattar inte men ändå :P Men en dag så kanske det kommer en "alien" till jorden. Ingen vet....

 

Ja men vi har ju ingen aning om nåt sånt. Bara för att vi har det så betyder ju inte att dem skulle ha det med. Dem kanske tom skulle vara odödliga. Dem kanske har ett skinn av pansarplåt vad vet vi?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 443
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Ööh, fattar inte men ändå :P Men en dag så kanske det kommer en "alien" till jorden. Ingen vet....

 

Asså, om rymdisar ska kunna komma till jorden så måste de ha jävligt avancerade rymdfarkoster. Och om de har så jävligt avancerade rymdfarkoster så är det väl nästan helt omöjligt att de inte skulle ha någon sorts sond ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ööh, fattar inte men ändå :P Men en dag så kanske det kommer en "alien" till jorden. Ingen vet....

 

jag tror att du har tittat lite väll mycket på TV och läst för lite vetenskapliga tidningar. hur många fantastiska egenskaper dom än har så känner dom ju inte oss. dom kanske tror att vi är ännu "starkare".
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ööh, fattar inte men ändå :P Men en dag så kanske det kommer en "alien" till jorden. Ingen vet....

 

Jag tror att du har tittat för lite på tv och läst för mycket vetenskapliga tidningar. Asså ja, dem kanske tror att vi människor skulle vara ännu strakare. Men det betyder fortfarande att dem inte behöver ha rymdfarkoster eller nåt tekniskt sk*t.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man kan ju se det på olika sett. Tänk om en specifik rymdvarelse har vingar och kan leva upp till två miljarder jordår. Isåfall skulle den ju kunna flyga hela vägen till jorden ifrån var det nu är den kommer från.

Men antagligen så skulle vem som helst i hela universum behöva väldigt, väldigt väldigt avancerade grejor för att ens ha en chans att komma framm till jorden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, jag tror inte på sånt och det p.g.a att det inte finns några bevis på att något övernaturligt inträffat.

Dessutom har jag aldrig varit med om något liknande själv, och detta stärker mitt nej.

 

Visst kan det finnas liv någon annanstans i universum. Men om det skulle finnas skulle det inte klassas som 'övernaturligt'.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

möjligheten finns alltid. men i mina öron låter det väldigt orimligt hur dom skulle komma hit utan tekniska grejer. kan du förklara varför du tror att dom inte har tekniska grejer?

 

Jag tror inte att dem inte kan ha tekninska grejer. Men jag säger bara att vi inte vet men du verkar ju vara övertygad att dem skulle ha tekniska saker. Men det vet vi inget om. Om det nu finns "aliens" över huvud taget....
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...