Gäst VilmerDaKing Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Nä fast tänk såhär också. Ett riktigt bildbevis behöver inte vara ett riktigt bevis. Det kan ju också vara en fakad talrik med lite mkt kornflakes. För visst har vi haft bilder på UFO:n och Aliens. Fast det är lika mkt sant som det är falskt som det är sant. Eftersom ingen vet ifall det är äkta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 (redigerat) Aliens kan vara en ras som ser, beter sig, pratar etc EXAKT som oss så det behöver inte vara smala korta blåa grejer med oval format huvud, lol. Våran planet Tellus så kallad "Jorden" ligger i ett fält på galaxen och från våran sol-systems tjärna så kallad "Solen" att det är möjligt för växter att växa och bilda syre. Och en hel massa andra saker. Så många miljardes miljarder miljoners tusentals hundratals galaxer det finns så finns det säkert minst ett sol-system som har en planet och en så lite stjärna att en planet som Tellus kan skapas. Detta leder till att det MÅSTE finnas en annan levande varelse någonstans i Universum. Ni ska fatta detta, Universums storlek är inget att leka med! Ett exempel. Vi tycker ju självklart att solen är STOOOR, MEN.. det finns stjärnor som är så stora att solen är som tellus relativt till dem. Och det är bara 1 stjärna. Dock är det ytterst ovanligt att en sån stjärna har ett sol-system. Men, det finns även nåt så kallat "Dvärg stjärnor" som har lika mycket massa som en sådan stor stjärna jag just pratade om fast Dvärg Stjärnor är ihop trykta av sin egen massa. Om man släpper en dvärg stjärna på månen och så skulle den åka flera tusen ljus år för sin vikt (massa). Nu har jag gått off topic ganska mycket bara för detta är mitt intresse och för att jag vet så grymt mycket om detta. Appropå aliens så tror jag att de finns. Men de ser inte riktigt ut som de gör. Jag menar, finns det några bevis på att aliens ser ut som vi "tror" att de ser ut? Nej, det finns det inte. Är du säker på det? lol xD Mina svar : 1. Aliens, självklart!!! 2. Spöken, tveksamt faktiskt. Redigerat 25 December 2006 av NossLoad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 jag är 50-50 på att det finns spöken XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 jag tror inte på spöken..men aliens tror jag på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Inte aliens och spöken ..Men kanske liv i rymden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Vet inte om det här är sant men jag läste en gång på en hemsida att de hade sett ufon utanför stan där jag bor. Och dagen efter julafton var våran familj hos farmor då sa jag det jag hade läst då sa hon att hon hade varit med om det, att det hade varit ufon utanför staden. Spöken tror jag finns och liv på andra planeter finns säkert också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Inte aliens ... ..Men kanske liv i rymden? och vad är skillnaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 aliens är väl varelser från rymden som inte kommer från jorden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 Inte aliens och spöken ..Men kanske liv i rymden? Liv finns redan och det är där vi bor. Det måste finnas utomjordingar någonstans eftersom rymden lär vara oändligt efterssom vad är det då rymden tar slut alltså? och oändlig låter osannolikt det också? Aja den som lever får se. Spöken- Knappast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 Till att börja med vill jag säga. ORKA läsa alla 27 sidor :D Jag tror inte på något ÖVERNATURLIGT, men utomjordingar är jag säker på att det måste finnas. ATEIST såklart Bra skrivet för en snorunge... Aliens kan vara en ras som ser, beter sig, pratar etc EXAKT som oss så det behöver inte vara smala korta blåa grejer med oval format huvud, lol. Våran planet Tellus så kallad "Jorden" ligger i ett fält på galaxen och från våran sol-systems tjärna så kallad "Solen" att det är möjligt för växter att växa och bilda syre. Och en hel massa andra saker. Så många miljardes miljarder miljoners tusentals hundratals galaxer det finns så finns det säkert minst ett sol-system som har en planet och en så lite stjärna att en planet som Tellus kan skapas. Detta leder till att det MÅSTE finnas en annan levande varelse någonstans i Universum. Ni ska fatta detta, Universums storlek är inget att leka med! Ett exempel. Vi tycker ju självklart att solen är STOOOR, MEN.. det finns stjärnor som är så stora att solen är som tellus relativt till dem. Och det är bara 1 stjärna. Dock är det ytterst ovanligt att en sån stjärna har ett sol-system. Men, det finns även nåt så kallat "Dvärg stjärnor" som har lika mycket massa som en sådan stor stjärna jag just pratade om fast Dvärg Stjärnor är ihop trykta av sin egen massa. Om man släpper en dvärg stjärna på månen och så skulle den åka flera tusen ljus år för sin vikt (massa). Nu har jag gått off topic ganska mycket bara för detta är mitt intresse och för att jag vet så grymt mycket om detta. Skojar om det där med snorunge :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Jag tror inte det finns Ailens , dock tror jag att det finns andar typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 OMG, idag när jag gick hem från bussen fick jag se nåt runt som blinkade uppe i himlen. jag trodde att det var ett ufo, men sen trodde jag att det bara var ett flygplan. Då helst plötsligt bara så dyker saken emot mig, och då ser jag att det är ett UFO! Det flyger över mig på bara kanske 5-6 meter höjd! :cry: Så jag bara kutar utav h*lvete hem till mig och barrikaderar dörren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.