CeZ Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 jag har haft det men jag fick bort verktygsfältet genom att trycka på menyn verktygsfält och kryssa bort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 det är inte HELT borta då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 Avinstallera det då. På 'lägg till och ta bort pogram' eller vad det nu heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 menar du smiles? så tror ja itte man får virus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frenzzzy Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 vadå ra räcker det inte med vanliga smileys eller om ni andvänder msn så ta av andra genom att högerklicka på smilen du vill ha och sen lägg till ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spider man Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 den där länken som du skickade Omega99 jag gick in på den men först jag öppnade F-Secure anti virus Client Security och en mini anti virus och satt på du vet när man installerar windows så står det vill du ha skyddet till windows och öppnade den sen jag gick in jag fick ett virus på datorn men jag tog bort den den kunde inte göra nåt efter som jag hade alla dessa programerna på men jag fick nåra smiles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frenzzzy Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 asså du borde ju ha fått 10000 smiles som det står <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 hallå det finns ju jätte många hemsidor att ladda hem smilys på! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Jag fick det på min gamla men inte på min nya :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_Tomte Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Jag har laddat ner Smiley Central o inte fick jag nått virus inte.... (tror jag iaf) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Smiley Central ger virus jo. När du accepterar så installerar de en massa skit samtidigt som du får smileys. www.msnpro.com är den bästa (virusfria) hemsidan för smileys till msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 (redigerat) Jag ladda ner det och fick virus. Så jag rekommenderar inte dig att ladda ner det. Men när jag har laddat ner en smilies från den där sidan msnpro.com och ska skapa en smilies så står det att jag inte valt en giltig bildfil hur gör jag för att få den att funka? Redigerat 16 Januari 2006 av the_dark_yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.