Hoppa till innehåll

Fuska.se I Underläge


Champion

Rekommendera inlägg

Det sämsta med fuska.se är att medlemmar som tex har mycket inlägg, vart här länge eller liknande drar. de ersätts med nya som oftast inte kommer över 100 inlägg strecket. det är vad jag tycker i alla fall.

 

Men de som vart här längre var mer personliga, man kände dem bättre och de vart medlemmar ungefär samtidigt. Mycket roligare så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 233
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Helt sant,Fuska.se börjar sakta gå nedåt.

Jag tycker att några modar borde besöka .nu och se vad dem har som inte .se har,och på så sätt kan man utveckla den här sidan ännu mer genom att få inspiration(stavning) från .nu sidan.

EDIT:Cyper du har också varit otrevlig av dig några\flera gånger.

 

Japp. Jag är otrevlig mot dom omogna och töntiga småbarnen här. Ber dom oftast dra åt helvetti. Men nu när jag hittat Gtasajten så orkar jag inte bry mig om Fuska, det går som sagt i andra hand för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har aldrig tyckt om fuska . nu, fuska.se tycker jag är mycket bättre, det är bra att folk håller sig till reglerna men dock kunde det behövas lite mer aktiva Moderatorer. Jag tror inte att vi på forumet gör något fel som skulle orsaka mindre besökare. Snarare tror jag att personer inte kommer hit när dom ser att det inte är många här, ingen tycker väll att det är kul att vänta när det finns andra forum proppade med personer som är online.

 

Vi behöver mer folk hit

 

 

Gammal kär medlem

- Xiao-x

Redigerat av xiao-x
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var ett tag sen jag skrev denna tråd. Då kollar vi oss omkring och konstaterar att ingenting har hänt.

 

Visst, det har vart lite diskutioner men det är fortfarande inte bra.

 

Vill inte vara taskig på något sätt mot admin, men det är inte bra nu. Det måste du förstå Micke (om jag får kalla dig så). Statistiken går uppåt men kvaliten neråt.

 

Såg också att du fixat en till Moderator hit. Vi får hoppas på det bästa och se om det kan leda till bättre forum.

 

Kom igen nu grabbar och tjejer. Vi måste göra något!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...