Xade Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Det sämsta med fuska.se är att medlemmar som tex har mycket inlägg, vart här länge eller liknande drar. de ersätts med nya som oftast inte kommer över 100 inlägg strecket. det är vad jag tycker i alla fall. Men de som vart här längre var mer personliga, man kände dem bättre och de vart medlemmar ungefär samtidigt. Mycket roligare så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Helt sant,Fuska.se börjar sakta gå nedåt. Jag tycker att några modar borde besöka .nu och se vad dem har som inte .se har,och på så sätt kan man utveckla den här sidan ännu mer genom att få inspiration(stavning) från .nu sidan. EDIT:Cyper du har också varit otrevlig av dig några\flera gånger. Japp. Jag är otrevlig mot dom omogna och töntiga småbarnen här. Ber dom oftast dra åt helvetti. Men nu när jag hittat Gtasajten så orkar jag inte bry mig om Fuska, det går som sagt i andra hand för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 Man behöver inte vara taskig men jag håller med om att det är för många småbarn här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 (redigerat) dom flesta lämnar nog detta forum för det blir så himla mycket spamm och det ökar bara.. Redigerat 26 November 2005 av Th3 Sh@dow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 (redigerat) Jag har aldrig tyckt om fuska . nu, fuska.se tycker jag är mycket bättre, det är bra att folk håller sig till reglerna men dock kunde det behövas lite mer aktiva Moderatorer. Jag tror inte att vi på forumet gör något fel som skulle orsaka mindre besökare. Snarare tror jag att personer inte kommer hit när dom ser att det inte är många här, ingen tycker väll att det är kul att vänta när det finns andra forum proppade med personer som är online. Vi behöver mer folk hit Gammal kär medlem - Xiao-x Redigerat 26 November 2005 av xiao-x Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 Det är ju det hela tråden handlar om i princip. Det beror mycket på att det är yngre medlemmar. Finns 10 åringar här... de kan inte skriva lika bra som de äldre (i genomsnitt) och det sänker kvaliten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 Det är ju det hela tråden handlar om i princip. Det beror mycket på att det är yngre medlemmar. Finns 10 åringar här... de kan inte skriva lika bra som de äldre (i genomsnitt) och det sänker kvaliten. Ska du säga med din elitesvenska =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 fuska.se har dåligt kvalite i vissa inlägg, men hela .nu sidan är ju av dåligt kvalite, så jag ser ingen andledning till oro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 Hade jag haft sidan hade jag ändrat reglerna och bannlyst alla som är under 13 år. Jag vet, nu är jag lite barnslig, men jag hade gjort det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 vad är det som gör en -13 sämre på spel och utrycka sin åsikt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 (redigerat) Apoca: .se och .nu är inte det enda spelfourmen i cyberrymden vettu ;) Redigerat 27 November 2005 av Guggo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 27 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 Det var ett tag sen jag skrev denna tråd. Då kollar vi oss omkring och konstaterar att ingenting har hänt. Visst, det har vart lite diskutioner men det är fortfarande inte bra. Vill inte vara taskig på något sätt mot admin, men det är inte bra nu. Det måste du förstå Micke (om jag får kalla dig så). Statistiken går uppåt men kvaliten neråt. Såg också att du fixat en till Moderator hit. Vi får hoppas på det bästa och se om det kan leda till bättre forum. Kom igen nu grabbar och tjejer. Vi måste göra något! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg