Hoppa till innehåll

Fuska.se I Underläge


Champion

Rekommendera inlägg

  • Svar 233
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tror du ja,men det finns faktiskt trogna medlemar,i skillnad från dig,som kämpar för fuska.se,alltså dem försöker vara aktiva och allt sånt.

Och jag tycker att det inte finns någon anledning till oroa sig,ifall det börjar sjunka så lågt,då är det bara att ordna ett "kris" möte där man komemr med förslag och allt,som hjälper fuska.se att nå toppen igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men ifall det är ett offientlig forum,hemsida,hur kan man då ha åldergräns.

Luktar lite av diskrimering av detta!

Sånna regler borde inte ens finnas,man borde inte ens tänka på dem.

Det är helt onödiga regler som jag själv inte ser något bra anledning till att man ska införa det,och det finns säker inte ens bra anledningar för att detta regler ska träda kraft.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men det är bara att inse, de yngre är inte lika begåvade i skrivandet. Det har med att hjärnan inte utvecklats lika mycket och också skolundervisningen. Så är det bara.

 

visst visst, men det är ändå inte genomförbart med någon slags åldersgräns, det enda som kanske ger 80% skydd är att alla får lämna personnummer, vilket knappast värst många skulle vilja göra. dessutom är det hyfsat enkelt att klura ut ett med korrekt kontrollsiffra, 20% skulle göra det om inte fler.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vänj dig med det!

Det är många som är under 13 år här i fuska.se och ifall det skulle hända att detta skulle bli en regel då skulle ju ungefär hälften bort och så som jag har läst i en annan tråd så försöker man göra fuska.se populärare,men jag tror knappast att det blir mer populärare ifall man sätter detta regel!

Min åsikt:Sluta prata om detta!

GLÖM DET!

Redigerat av Fusion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fuska.se Del I

 

 

Fuska.se ligger längre bak i utvecklingen, det är orsaken! Den som nu gjort denna *hrm* sidan har bara ett billigt gratisforum som han lagt in i designen.

 

Det är problem hela TIDEN! Unable to connect to fastcgi server är vad jag får se ofta.

 

fuska.n u har snyggare design, MÅNGA fler medlemmar och många av dom är också aktiva, typ 100 inloggade per dag, medans här på .se är det bara typ 15, högst 20!

 

Ni måste fixa det om ni vill ha fler medlemmar...

 

Fortsättning följer

Redigerat av Grave_Digger
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, alltså vill inte mobba Micke eller nån, men om du kunde skaffa ett annat forum?

 

Alltså fuska.n u har ett helt eget forum, och det krånglar i stort sett aldrig medans ditt *hrm* ja, forum krånglar rätt så ofta. Och jag håller med, det är varningarna som skrämmer iväg besökarna. Jag själv har haft en medlem här innan (givetvis är den borta nu), och jag blev rent ut sagt skitförbannad när NesseN varnade mig.

 

T.o.m så mycke så att jag var inne på fuska.n u på HELTID, och jag gillar fortfarande .nu mer. Inget krångel, fler fusk, fler seriösa medlemmar, snyggare design, inga varningar.

 

Om du skulle kunna fixa det, så skulle någ många, inklusive jag vara mer sugna på att stanna på fuska.se.

Redigerat av Grave_Digger
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...