lundquist Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 Förra söndagen ( 13/11 ) Dog en av wrestlingens största iconer eddie gurero. Han var känd från smackdown och var väldigt ung när han dog. Jag tkr alla ska ta tid o kolla på minnes videon av han som finns H Ä R. Jag säger bara Rest In Peace Eddie ! :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 Vad dog han av då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 Nejj han kan ju inte ha dödd han va ju as bra jö.... :cry: :cry: :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 Wrestlingnördar, dör, typ, varje dag, ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 är han ens död? De va juh nån som påstod här på forumet för ett tag sedan att weeman hade dött Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 Knarkade han eller hur dog han?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 (redigerat) f*n va tråkigt.....va inget....har sett filmerna nu...och han e verkligen död....alla lipar ju som f*n.........trisst...nu blir jag sur... Redigerat 19 November 2005 av son-goten master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 PR trick vafan. Snart kommer han tillbaka och alla tror att han e jesus *TYP* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 Han är död. Överdos antagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 Säkert bara smackdowns planer att låta honom att dö. Han kanske ville sluta med wrestling och planerade dem hur det skulle gå till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 24 November 2005 Rapport Dela Skrivet 24 November 2005 jag älskar Tribute filmen dom har gjort till han! jag blev tårögd av den.. den är så himla goooo! jag kan inte fatta att han e borta! Fy f*n vad jag kommer sakna Viva La Raza! och hans lowriders!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 jag älskar Tribute filmen dom har gjort till han! jag blev tårögd av den.. den är så himla goooo! jag kan inte fatta att han e borta! Fy f*n vad jag kommer sakna Viva La Raza! och hans lowriders!!! Vart såg du minnes filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.