Th3 Sh@dow Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 på deras sida..dom hade den där ett tag.. jag vet inte om den finns kvar längre :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 Tittade på minnes filmen av honom,väldigt sorgligt! :cry: :( Jag tror inte att Smackdown kommer att vara sig lik efter hand död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 ne..om ni kollar när andra wrestlare snackar om han då kanske ni hittar Rey och han blir så ledsen att han tar av sig masken i slutet.. Och så finns det en film där ALLA!! WWE Superstars står vid ingången till arenan och har en tyst "10 gånger klockringning" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 Men när man går in till eddie guerrero då finns det ju bara 4-6 alternativ,vad tryckte du på när du såg videon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 det finns många.. raw videos och sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 Jag vet men man måste väll gå in i smackdown,eftersom han var med där och inte i RAW eller någt annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 jo..för det är klipp i raw där dom snackar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 Jaha,ska titta på den imorgon då. ;) :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 varför inte idag?ska du gå och lägga dig nu?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 HAHAHAHA! :lol: Nej va f*n,det är ju för tidigt men måste gå ifrån datan snart. Hoppas att du skämtade om den där texten du skrev nyss. :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 hehe..ne..men eftersom att du skrev att du skulle kolla på dom IMORRN då kan man uppfatta det som att du går och lägger dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 Men det kommer jag inte att göra,ska kanske titta på tv. ;) :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.