lundquist Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Ja ni bör fatta. Skriv vad ni önskar er i julklapp :) Vissa kanske tkr detta e lite tidigt men de e lika bra att vara ute i god tid :) Sjelv önskar jag mig bla Call Of Duty 2, Nu data mus, Lite DVD filmer mm . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 Ja , jag ska önska mig Xbox 360 det stora paketet xbox live och nått spel till det. mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 (redigerat) Sry för dubbel min data blev knepp Redigerat 24 November 2005 av msxmsx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 Jag önskar mig en ny dator :P. Tror inte att jag får det men endån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 Massor av pengar (hoppas jag :P ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 Skånsk snö, smällare, ett par spel, en ny popcornmaskin och ett paket vita intersportstrumpor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 Pengar för modligen :) och spel kanske ny jacka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 (redigerat) F.E.A.R, Farenheit, The movies, AOE III och BoW 2 :D Sedan några filmer, kanske någon tröja, lite pengar och sådant och en klocka Redigerat 22 November 2005 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 Vill, helst av allt, ha en riktig julgran. Har haft denne jäkla plastgran sedan jag var 12 år. Man ska verkligen känna barrens lukt och sitta där och titta på Kalle Anka & Co klockan 15.00 på Julafton. Annars vill jag gärna ha en PlayStation Portable och ett kommande rpg spel till det. Även ett par filmer man kan njuta utav då man sitter på bussen till skolan eller om man åker till Stockholm/Norrland för att hälsa på släktingar. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 En extern hårddisk, dvd-r skivor, kläder, snö och mat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 kläder och star wars battlefront 2 sen inget annat! ^_^ //tyresö alias Richard Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 1. Att Alexander Sundströms knä blir helat av någon häxdoktor så han slipper dessa besvär i fortsättningen. 2. Att Sasja inser att Daniel Hörnell inte ska spela lika mycket som Daniel Olofsson. Jag vet mycket väl att du är från den sovjetska skolan där alla spelade lika mycket, men nu är det Allsvenskan och vi måste hålla oss kvar. 3. Att Marian Kacir återvänder till Löven & visar samma klass som senast han var här. 4. Att Mikael Dahlberg ger faan i att spela i dyngstaden 27 mil söderut & kommer hem om han ändå inte vill spela i Allsvenskan. Sundsvall kommer INTE att ligga i toppen! 5. Att Bedros Sakayan, numera klubbdirektör, lyckas ragga upp ett gäng sponsorer som kan värva en riktigt bra målskytt till Löven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.