Jerec Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Jag har sett alla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Jag har sett den :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 jag har sett den, men dom äldre filmerna är bättre. I dom nya så är det bara krig och sånt. Det var det inte så mkt i dom äldre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Jag har läst att George Lucas kanske tänker förbättra de gamla filmerna! :rolleyes: :visslar: :student: Jag hoppas det är sant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Ja, för tänk på t.e.x 4:an den är ju skitbra igentligen. Men med dom effekterna som filmen har gör man ju själv nästan bättre på Windows movie maker. :P Ja, men det hade iaf varit roligt om dom hade gjort om dom... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Han har förbättrat dom gamla filmerna. @The_Dark_Yoda, jag skulle vilja se dig göra massa lasersvärd som svingas, "blaster" skott som flyger, massa TIE fighters som kör m.m.....Så kan vi ju se hur lätt det är. Och du ska göra det i Windows movie maker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Han har förbättrat dom gamla filmerna. @The_Dark_Yoda, jag skulle vilja se dig göra massa lasersvärd som svingas, "blaster" skott som flyger, massa TIE fighters som kör m.m.....Så kan vi ju se hur lätt det är. Och du ska göra det i Windows movie maker. Men jag skoja ju bara, men jämför effekterna i 3:an med 4:an så ser du nog skillnaden. Därför hade det varit kul om dom hade gjort om dom tre sista filmerna som gjordes senare, och har inte samma "klass" effektmässigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.