Champion Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 för dom som e äldre än 10 e nog x-box o ps2 bättre de e allt ja säger Vet du ens vad du pratar om? Jag är 17 och spelar GCN. Det har inget med ålderna att göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sir axel Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Tycker ni att jag ska köpa gamecube??? om inte gamecube isåfall vad? Som sagt: Det beror på vad du vill ha för spel. Själv tycker man ju att du ska köpa GC eftersom jag är ett riktigt "Nintendo-freak" :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 QUOTE(Officer_Joey @ 01/12-2005 14:53:21) för dom som e äldre än 10 e nog x-box o ps2 bättre de e allt ja säger Vet du ens vad du pratar om? Jag är 17 och spelar GCN. Det har inget med ålderna att göra. håller med dig jag e 15 år gammal och tycker det bra för det har välldigt många adventure spel :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Tycker ni att jag ska köpa gamecube??? om inte gamecube isåfall vad? Köp Gamecube.Många bra spel kommer att komma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Tycker ni att jag ska köpa gamecube??? om inte gamecube isåfall vad? vet du nån bra hemsida för att se vilka spel som kommer att komma? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Japp! Köp GameCube,det är bra konsoll inte bra bra konsoll utan spelen är jätte bra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Falco_244 Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Spara till NR annars... <_< :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Jag tycker du sak köpa den! Det bästa med Gamecube är att det finns skitmånga spel och det finns 4 kontroll utag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ADR Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Jag tycker att du ska vänta tills nintendo revolution kommer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Köp Gamecube, bästa konsolen hittils. Iaf om du gillar Äventyrs spel. Annars köper du X-box. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 24 December 2005 Rapport Dela Skrivet 24 December 2005 Jag tycker att du ska vänta tills nintendo revolution kommer! nintendo revelotion kommer kösta som f*n köp GC jag gjorde det jag ångrar det inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ciibael Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 köp gamecube. dom flesta spelen som kommer till ps2 och xbox kommer till Pc också. dock inte alla . har precis köpt en gamecube och jag ångrar mig inte . billig och skoj. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg