skuurt Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Sue me,dick head. Who`s ur daddy and what dose he do. tjenis klenis tjenis pe*is :o hi cutie pie :P Din mamma på min pizza,VA?! Just nu känner du doften av värdens bästaa :D ajj jag vet att jag e bäst men du måste inte krama mig så hårt. Har mer men orkar inte skriva nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 "So?..." Störtskön klassiker. "eh... Snackar du om din mamma eller?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 som om jag bryr mig.=när man är trött på att någon snackar mycket när någon säger: vad har jag gjort dig?!?! levt..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 A-DU Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 (redigerat) Jag diggar Jewes007´s "Gå hem och lägg dig", men vad sägs om: -Jag har inte tid till en nolla som du! -Vad vill du? -Din morsa måste vara jätteful med tanke på hur du ser ut. :P Sista kanske var lite oschyst men det beror på vem man säger det till ;p. Redigerat 15 Februari 2006 av Zer0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Acet0neN Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Ta din mamma?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Din lilla skithög brukar jag använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nemerlon Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 j*vla OLLON!! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Vad sägs om: -Jag lyssnar inte för tillfället, var god att lämna ett meddelande efter pipet, beep... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Spank me biatch and call me cowboy. (bäst) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Antagligen har Skåningen redan sagt denna men jag tycker den bör finnas med i Ordboken snart. "Dirtay" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Min är Damp :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.