Hoppa till innehåll

Ännu Ett Nytt Pokémon-spel


Eric_H
 Dela

Rekommendera inlägg

1.Eric H,du skulle ju kunna göra så här:När man har klarat alla ligor så ska man gå direkt till Mossdeep City,där rymdcentret finns,dom säger att en komet håller på att landa någonstans i Kanto-områderna,man skickas direkt ut i en rymdraket och landar på kometen där möterman en av dom mest efterlängtande pokemonen i hela Honen,Kanto,Orre,Jotho och alla dom andra områderna:Deoxys ;)

 

2.Jag(som alla andra)skulle vilja att du skickar ett PM till mig när spelet är klart! :gitarr:

 

3.jannejan,jag tror att Snow skulle vara lite för likt Ice,men Smokeskulle nog gå bra! :lol:

Redigerat av Smash
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 1.1k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Åhåh! Jag kom på en ganska så onödig ny pokémontyp: Soft.

Den är liksom "motsatsen" till Steel (Dark/Rock/Fighting?) och är supereffektiv mot Normal och Poison, mindre effektiv mot de andra, inte effektivt mot Steel (eller de andra, vad du nu väljer) och såklart så är Steel (etc) supereffektivt mot Soft.

 

Tanken med Soft (om nån vill veta) är att ha en lite mera femeninare typ förutom Normal.

 

Hihi..! Tjejbaciller!

 

/GamerGirl

 

PS: Skicka en kopia till mig så är du soet! DS.

Redigerat av gamergirl
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

en ny attak kan vara jump (gör så motståndaren missar 2 rundor och är TM 51 i grottan där man ska hitta nycklar , pokemon som kan lära sig den deoxys,flyster,rasqasa,och alla nybörjar pokemon)

 

skulle inte ligan kunna vara en tunering som på tv och och ens pokemon blir helade mellan varje match.en tunering varje dag (32 deltagare altså 5 matcher)

 

 

vill ha en kopia :rambo:

Redigerat av klas-emil
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jump var bra idé. Ligan ska vara domhär:

 

I kanto ska det vara Gary och en del av Elite Four.

I Ulrira ska det vara Team Aqazz eliterna och ledaren.

I Hoenn ska det vara Steven.

I Jotho vet jag inte.

 

Ps vem är champion i Jotho?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...