Eric_H Skrivet 6 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Han ska ha en ny form som heter Disepear eller hur det nu stavas. Han försvinner ibland så att alla motståndarens attacker missar. Men han kan ändå använda attacker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klas-emil Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 (redigerat) Smash: Jag ska försöka hitta på nåt nytt. jannejan: Dom legendariska Pokémorna som man kan fånga är: Ho-oh & Lugia, Mewtwo & Mew, Groudon & Kyogre, Rayquaza, Regitrion, Celebi och Groudon Kyogre och Rayquazas utvecklingar. Och om man räknar den som legendarisk, Deoxys. Cryo: Jag ska ta med gamla Pokémon. vilka nya legendariska pokemon då?(mer än Groudon,Kyogre och Rayquazas utvecklingar?) det kan väl vara en grotta i det nya landet med olika plattor och när man går på dem i rätt ording så kommer Celebi fram och om man gör det baklänges kommer Mew fram? Redigerat 6 Januari 2006 av klas-emil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Han ska ha en ny form som heter Disepear eller hur det nu stavas. Han försvinner ibland så att alla motståndarens attacker missar. Men han kan ändå använda attacker. Hur ska den se ut då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Kanske några bra nya möbler till ens Secret Base: Soffa med Pikachu,Eld,Vatten eller gräs stil. Garderob med Pikachu,Eld,Vatten och gräs stil. Säng med Pikachu,och,ja du vet. Skulle vara coolt med ett Nintendo Revulotion som kan skulle kunna köpa för cirka 10000 Pokemoney. ;) Hehehe,kanske lite onödigt,men jag skulle gärna vilja att man skulle kunna gå in i en klädaffär som man skulle kunna köpa kläder i. :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 hur går det med spelet? var kan man få tag på programmet du använder? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 www.gamemaker.nl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 (redigerat) Jag har hittat Groudons utveckling (På bild). Tyvärr fick jag inte tag på Kyogres utveckling (På bild), men ni kan ju själva gå in HÄR och kolla på Kyogres och Groudons utvecklingar. Jag tänker kalla de Graudont och Kyooder. Men jag fick inte tag på Rayquazas utveckling. Redigerat 16 Maj 2006 av jannejan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Det är egentligen någon som gjort en fake-Groudon,alltså det ska vara Groudon egentligen. Men jo,bra idé.Fast den passar nog bättre som Groudons nergradering. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Ja, den ser ju lite liten ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Jag kom på en sak till hemliga baser:Man skulle kunna ha sina pokemon där inne,t.ex. en av sina pokemon skulle kunna sitta i soffan,en annan skulle kunna åka ner i rushkanan,en skulle kunna måla en tekning på Celebi osv........... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 ha med Dark Lugia med.. snäälla.. jag tycker den ska vara mäktigast... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 1. Men isåfall får vi skippa den vanliga Lugia. 2. Den heter Shadow Lugia, inte Dark Lugia... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg