Hoppa till innehåll

Ännu Ett Nytt Pokémon-spel

Eric_H

Rekommendera inlägg

• Svar 1.1k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Smash: Jag ska försöka hitta på nåt nytt.

jannejan: Dom legendariska Pokémorna som man kan fånga är:

Ho-oh & Lugia, Mewtwo & Mew, Groudon & Kyogre, Rayquaza, Regitrion,

Celebi och Groudon Kyogre och Rayquazas utvecklingar. Och om man räknar den som legendarisk, Deoxys.

Cryo: Jag ska ta med gamla Pokémon.

vilka nya legendariska pokemon då?(mer än Groudon,Kyogre och Rayquazas utvecklingar?)

det kan väl vara en grotta i det nya landet med olika plattor och när man går på dem i rätt ording så kommer Celebi fram och om man gör det baklänges kommer Mew fram?

Redigerat av klas-emil
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Kanske några bra nya möbler till ens Secret Base:

Soffa med Pikachu,Eld,Vatten eller gräs stil.

Garderob med Pikachu,Eld,Vatten och gräs stil.

Säng med Pikachu,och,ja du vet.

Skulle vara coolt med ett Nintendo Revulotion som kan skulle kunna köpa för cirka 10000 Pokemoney. ;)

Hehehe,kanske lite onödigt,men jag skulle gärna vilja att man skulle kunna gå in i en klädaffär som man skulle kunna köpa kläder i. :kung:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har hittat Groudons utveckling (På bild). Tyvärr fick jag inte tag på Kyogres utveckling (På bild), men ni kan ju själva gå in HÄR och kolla på Kyogres och Groudons utvecklingar. Jag tänker kalla de Graudont och Kyooder. Men jag fick inte tag på Rayquazas utveckling.

Redigerat av jannejan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Det är egentligen någon som gjort en fake-Groudon,alltså det ska vara Groudon egentligen.

Men jo,bra idé.Fast den passar nog bättre som Groudons nergradering.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kom på en sak till hemliga baser:Man skulle kunna ha sina pokemon där inne,t.ex. en av sina pokemon skulle kunna sitta i soffan,en annan skulle kunna åka ner i rushkanan,en skulle kunna måla en tekning på Celebi osv........... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...