Eric_H Skrivet 19 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Snygga bilder rg_fuskare! det gör inget kola king. Det var bra att du sa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 ok jag tro det funkar nu här är bilden: Bulaht var cool! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 ok jag tro det funkar nu här är bilden: Det ser ut som om du tagit Charizard, Marowak och Geodude och färgat dom gröna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Jag tycker att Ahtrim såg mer ut som Salamance än Charizard. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Jag tycker att Ahtrim såg mer ut som Salamance än Charizard. mm jag tycke åsso den liknar salamance mer. och attackerna är också annurlunda. jag tänker fånga den i alla fall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaiin Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Vad ska namnet på spelet vara ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 20 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Själv tycker jag att Ahtrim såg mer ut som Salamance än som Charizard. rg_fuskare: Arhtrim ska man kunna fånga i Victory Road men den är väldigt svår att hitta. Kan bara hittas med Sweet Scent. Chaiin: Spelet har tre versioner. Dom heter: Pokémon Purple, Pokémon White och Pokémon Power. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Själv tycker jag att Ahtrim såg mer ut som Salamance än som Charizard. rg_fuskare: Arhtrim ska man kunna fånga i Victory Road men den är väldigt svår att hitta. Kan bara hittas med Sweet Scent. Chaiin: Spelet har tre versioner. Dom heter: Pokémon Purple, Pokémon White och Pokémon Power. F*n va fett årkar inte vänta tills jag spelar den! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 20 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Tack så mycket:). Din Ahtrim ska vara jätte bra. Den är bra och använda mot Championen i Ulrira. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Tack så mycket:). Din Ahtrim ska vara jätte bra. Den är bra och använda mot Championen i Ulrira. menar du allvar nu e jag ännu mer nyfiken. :D :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 20 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Jag menar fullt allvar. Din Buhlim ska vara jätte svår att hitta också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Jag menar fullt allvar. Din Buhlim ska vara jätte svår att hitta också. mm jag ska nog fånga en Bulim först och träna den till Bulaht o Ahtrim! jag vill häslt ha alla tre! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg