kola_king Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Två ghost pokémon som man bara ser ögonen och munnen på. Hoppas du gillar dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Två ghost pokémon som man bara ser ögonen och munnen på. Hoppas du gillar dem. ögonen och munnen var i alla fall fetta :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 20 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Haha. Två Ghost Type Pokémon kola king. rg_fuskare: Sorry. Jag skrev fel. Bulaht ska vara svår att hitta. Din Bulim ska man kunna fånga i typ mitten av spelet. Ps i Pokémon White/Purple/Power kan man fånga upp till 500 olika Pokémon (om man inte räknar med Deoxys och Yenol). När du fått alla dom till din Pokédex så får du en GS ball från Prof.Elm, en Ahtrim och en Rargo från Prof.Oak, en Guldsymbol från Prof.Birch och en Prenium ball från Prof.Kelmer. Du kan också åka till Mosdeep city och från Rymdcentret skjutas till kometen där Deoxys finns. Du kan även åka till Gold Island och fånga Yenol. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Tack för att du tog med iden med mitt rymdcenter...................... :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 20 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Varsågod Smash. Din idé var ju som sagt tidigare úber. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Snälla kan man inte någonstans i början få Umbreon ellr Espeon dom är ju såååå coola! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Varsågod Smash. Din idé var ju som sagt tidigare úber. asså detta spelet har den bästa händelsen av alla andra pokemon spel!!! :cool: jag undrar vilka attacker bulaht o bulim har. ska fånga bulim först. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 (redigerat) hm..........jag vet inte vilken jag ska börja med..............vilka vad det nu igen som man kunde välja på?Som start-pokemon alltså! Redigerat 20 Januari 2006 av Smash Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 hm..........jag vet inte vilken jag ska börja med..............vilka vad det nu igen som man kunde välja på?Som start-pokemon alltså! Bulbasaur/charmander/squirtel eller har jag rätt Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Hm........Synd.....Jag som ville ha Cyndaquil...................... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Hm........Synd.....Jag som ville ha Cyndaquil...................... mm men honom kan du fånga när du kommit till johto. jag gillar Cyndaquils dtörsta utväckling... glömt va den hette! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Här är en ny pokemon som jag gjorde snabbt den heter Bonos Ballblue.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg