Hoppa till innehåll

Ännu Ett Nytt Pokémon-spel


Eric_H

Rekommendera inlägg

  • Svar 1.1k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Erkänn att den är asful! :lol: jag har svårt att rita när det gäller musen,om den ska finnas med så ska man kunna fånga den ENDAST i lv.2! :lol:

 

haha ja. altså måste värkligen köpa emerald har bara pokemon Guld och den är sönder senbörgan av 2005! orkar inte vänta tills jag köper den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad ni är bra på idéer! Här kommer jag med en Pokémon som ska vara med:

 

Namn: Lecha

Typ: Bug/Water

Attacker: I leveln du fångar den: Scratch, Leach Life (eller hur det nu stavas). Attacken den lär sej på några levlar längre fram: Asorb. Attack den lär sej när den utveclkas till Lechmen: Quick Attack. Attack den lär sej på en till level fram: Mega Drain. Attack den lär sej när den utvecklas till Lechiwa: Giga Drain.

Svaghet: Flying, Electric, Ground.

Super effektiv mot: Stone, Ice.

 

Jag kom på en till:

Namn: Rargon

Typ: Fire/Ground

Attacker: I leveln du fångar den: Double Edge, Flame Ball, Bite. Attack den lär sej när den utvecklas till Rargoenna: Blast Burn.

Attack den lär sej i level 100: Fire-Flame Attack.

Svaghet: Water, Physic.

Super Effektiv mot: Grass, Electric, Ice, Bug Fly.

 

FisharMario (som nu heter Tomatketchup) skrev att det bara var Pokémon White och Purple. Men egentligen är det TRE versioner. Den tredje heter Pokémon Power.

 

Jag har gjort spelkartongen också (som en Gameboy Advance-låda):

 

du Eric H dom där fodral bilderna var värkligen snygga men hade det inte varit bättre om det skulle vara en pokémon som aldrig har varit i fodralet innan. altså gör vad du vill jag ska inte lägga mig i men jag vill bara säga detta!! :

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Hm..Erich H,antingen ska det vara en legendarisk eller start-pokemon.Athrim på ett fodral är nästan likadant som att ha Golbat på ett.Elller det är vad jag tycker,kunde vara lika bra att få Athrim som start-pokemon.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok. Dom nya startpokémon (dom som finns med i Ulrira) är

 

Bulim, Fire/Dragon

Lecha, Grass/Bug

Tyton, Water,Flying.

 

Smartast att välja Bulim.

Näst smartast att välja Lecha

Osmartast att välja Tyton.

 

Jag ska välja Bulim,jag älskar drakpokemon! :lol:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...