klas-emil Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 hur mycket är det kvar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Asså grymt Eric,jag blir helt förbluffad! :blink: Du har verkligen mycket fantasi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Kan vi inte ha bollar från G/S/C? Jag menar Heavy Ball, Moon Ball, Friend Ball och såna där bollar som man måste ha Apricot till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 21 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 (redigerat) Man ska kunna ha följande bollar: Pokéball Great Ball Ultra Ball Master Ball Safari Ball Moon ball Friend Ball Havey Ball Dive Ball Timer Ball Lyxury Ball Special Ball Team Aqazz's Ball Net Ball Nest Ball Repeat Ball Redigerat 21 December 2005 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Ähum...Du missade Premier Ball. Och du måste göra effekterna på Special Ball och Team Aqazz's Ball. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Riktigt kul idé du har några förslag: Team namn hag kom på .... lime team, team cave livers ( typ spm uteligare med lite geudude sorter och sånt. Master boll borde man hitta i sluttet av spelet när man ska fånga en jätte stark pokemon..... i en lava grotta skulle vara coolt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Kom på 3 Pokemon,sådana där som Wurmple,Caterpie,Butterfly,Metapod,ja jag tror vad du menar. Aprico,Cocosa & Bettyfly. Blev mest nöjd med Aprico. ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 22 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Ähum...Du missade Premier Ball. Och du måste göra effekterna på Special Ball och Team Aqazz's Ball. Jag har redan kommit på vad dom ska göra: Team Aqazz's ball är som en Master Ball men den kan hålla två Pokémon samtidigt. Special Ball kan göra vilken Pokémonmöjlighet somhälst (Kan användas flera gånger) Ps är så himla svår att få tag i. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Pokemon namn Twirtley ------------ hp 30 attack: 10 (twist of the green,whipeout,edgebraker) Megnicum ----------- Hp 80 attack:30 (shiney punch, dark scratch, Wrath of god) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 22 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Bra idé. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Kul att du gillade idén härkommer några till.... Groard ---------- Hp: 50 Attack:10 (cheek rub,rewinde,hurricane) Yenol --------- hp:120 attack:60 (Flower power,Blue blutch, acne powder slap) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 24 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2005 Jag tar med Yenol som legendarisk ifall det är ok. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg