groudon Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Det är ju ditto. <_< det är ditto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Oj, hade för mej att ditto så anorlundare ut. Inte prick ögon och det XD hehe sorry Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 (redigerat) kolla bild jag hitta på google vi säger att den blir så med eld sten och denhära uppgradering på den där hajen Redigerat 7 Februari 2006 av Elias Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Uppgraderingen på Sharpedo, menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 kanske en ny attack till en el pokémon electric beam PP/15 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 7 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 (redigerat) Snygg bild link! Men GameGirl93s bild var inte ditto. Ditto har ingen krona på sej. Inte riktigt rätt kola king. Titta här: 1. Kolwain town 2. Ulshan city 3. Reversical city 4. Nutdell town 5. Arovia town 6. Staden som var efter graks cave 7. Optycal city 8. Tucksint city 9. Deep city 10. Treenwar city A. Ulshan mountain B. Ulrira cave C. Nutdell forest D. Cycle Road E. Nutdell Lake F. Trainer road G. Lenner islands Man får HM-surf i optycal Redigerat 7 Februari 2006 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst THEPALADIN Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 (redigerat) kan fonga alla pokemon villda som charmander Redigerat 7 Februari 2006 av EX MAX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 7 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 hur vet du det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 var mitt tips bra..?? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Här jobbas det på xD aja, Skriv om ni vill jag ska göra en stad eller något Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Vad tycks om min undervattensbas? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Fin link (Y) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg