firedept1 Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 ee de lika bra grafik som på emerald, sapphire och ruby spelen? när blir spelet klart? kan ja få en kopia av de? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 ÅÅ tack! kan jag ochså få en kopia av spelet? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klas-emil Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 min flyster då . ska den vara med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 26 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 (redigerat) firedept1: Ja det får du. goldust: Du också. klas-emil: Jag skev ju ja. Din idé var toppen. Men vad ska Prenium Ball vara till för Goldust? Och föresten firedept1: Det är inte exakt lika bra grafik. Jag har inte gjort spriterna själva. Men det är inte lika dålig grafik som på Red Blue Yellow Green Gold Silver och Crystal. Redigerat 26 December 2005 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Gillar nog mer din idé med Pokémon White. Jag tror jag tar det. Men nu ska ni komma in med fusk! Exempel: Var man får alla Master Balls. Man kanske kan ha alla pokemon och sen prata med prof blabla(eller vad du vill kalla han),sen tar han dej till ett magiskt stelle med masterballs . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klas-emil Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 vilken ska man fånga med den då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
berra_66 Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 tjeen..tänkte lägga in lite tipps om d skulle gå för sej... tipps på pokemon..ja har en fin på G..ska ja mejla en bild på den och så lr?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Hmm. prenium ball skulle kunna vara en boll som fångar pokemons level men inte självapokemonen och leveln kan man plussa på på en annan av sina pokémon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Skulle jag också kanske kunna få en kopia ? :P Här kommer lite ideer : kompisar som reser med en för ett tag. Rum på pokemon centrar ( Som i serien ) där om man sover i sängen så blir ens pokemon healade. Det hade med varit kul om man mött "tränare" i pokemon ligan innan elite four. Sen hade det också varit ganska coolt om man kunde välja att bli gymledare, pokemon uppfödare, pokemon professor eller bara fortsätta träna, efter man klarat pokemon ligan.. =/ så vad tycker du ?..Har alldrig förstått game maker så jag vet inte om mina ideer funkar x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 här kommer en till idé..E det inte bättre om alla som har ideer snackar på msn ? Här e min [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 27 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 (redigerat) Jag tycker att man kan diskutera det här. 1. Det är mycket lättare 2. Det tar mycket snabbare tid att få svar. Din idé, Goldust, var toppen! Man ska kunna bli Gymleadare iallafall. Jag får fundera på Professor. Om man är det så kan man ju inte fortsätta med äventyr. Lägg ut din bild på sidan berra_66. Redigerat 27 December 2005 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 okej, Bra. Aja då har vi det här då..En fråga bara, hur får man en kopia ? :P Ska försöka brainstorma lite nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg