Hoppa till innehåll

Ännu Ett Nytt Pokémon-spel


Eric_H

Rekommendera inlägg

  • Svar 1.1k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Kan man få masterball varje gång man klarar en liga (även om man klarar en man redan har klarat)?

 

kan du förklara lite lättare om kopiorna(vad är PM)?

 

kan man bara ha en pokemon typ om man är gymledare?

 

Om man skulle kunna vara professor skulle man man väl åka ut på en massexpeditioner?

 

Istället för cykel skulle man väl kunna få rida på sin pokemon?

 

Vad kostar mynten i champions ulria?

 

Hur myket är det kvar att göra på spelet?

Redigerat av klas-emil
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Man kan få Master Ball i en lavagrotta när man ska fånga en stark Pokémon (som Goldust sa). Sen ska man få den i en till lavagrotta där man måste hitta nycklar (som FisharMario sa). Och den sista ska man få i Prof.Oak's office när man har hämtat paketet med den sista déxen.

 

2. Vet du inte vad PM/Personligt meddelande är? Man går in på någons profil och väljer skicka ett personilg meddelande och skickar. Jag laddar bara upp spelet på nån sida och lägger en länk till det stället i PM.

 

3. Fattar inte vad du menar.

 

4. Jag tycker inte att man ska kunna vara professor.

 

5. Man ska kunna ha cykel och bil (som man vinner på Purples/whites pitt.

 

6. Man ska kunna spela gratis om man är Champion i Champion's pitt.

 

7. Det var ett tag sen jag arbetade på det. Jag gör det lite senare idag. Jag ska börja på det nya landet. På kanto har jag bara kommit till första gymmet. PS måste finslipa spelet också DVS måste göra bättre bakgrunder osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Namnet på "teamet" i spelet var inte så bra engligt mig... =/  Team Xexn, Gacketch... Ja du väljer ju själv. :)  Nu har jag spelar för mkt WoW så här e en pokemon:

 

NAMN:ONYXIA

HP:???.???

LEVEL:??

TYP:DRAKE

FINNS I:ONYXIA'S LAIR

 

Hahahaha LOL! Onyxia från WoW http://home.europa.com/~leach/onyxia.jpg

 

 

Om jag får säga vad jag tycker,så tycker jag att den draken ser lite överdrivet stark ut. :gitarr:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Namnet på "teamet" i spelet var inte så bra engligt mig... =/  Team Xexn, Gacketch... Ja du väljer ju själv. :)  Nu har jag spelar för mkt WoW så här e en pokemon:

 

NAMN:ONYXIA

HP:???.???

LEVEL:??

TYP:DRAKE

FINNS I:ONYXIA'S LAIR

 

Hahahaha LOL! Onyxia från WoW http://home.europa.com/~leach/onyxia.jpg

 

Hahaha vet :P Det var bara ett skämt.. xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har hittat på två nya typer: Smoke och Snow. Smoke ska vara Super-Effective mot: Fire, Grass, Ghost och Flying. Smoke ska vara Lite-Effective mot: Poison, Bug, Normal, Dark, Smoke och Steel. Resten ska vara Normal-Effective mot Smoke. Snow ska vara Super-Effective mot: Fire, Ice, Poison, Bug, Dragon och Steel. Snow ska vara Lite-Effective mot: Rock, Ghost och Flying. Snow ska vara Icke-Effective mot: Water. Resten ska vara Normal-Effective mot Snow. Poison, Bug, Ground, Psychic, Ghost, Normal, Dark och Steel ska vara Super-Effective mot Smoke. Fire, Grass, Dragon och Smoke ska vara Lite-Effective mot Smoke. Flying ska vara Icke-Effective mot Smoke. Resten ska vara Normal-Effective mot Smoke. Bug, Rock, Dragon och Steel ska vara Super-Effective mot Snow. Water, Ice, Grass, Poison och Electric ska vara Lite-Effective mot Snow. Resten ska vara Normal-Effective mot Snow. Jag hoppas att ni tar med de här typerna till spelet. Jag har jobbat med det här i två timmar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...