Overraild Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Snygg! Den kan heta Prakeon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 det var ett bra namn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 kom på en pokemon om man lägger in en umbreon o en jolteon på dagis så får man ett ägg o man kan inte öppna eller va man nu ska säga ägget om man inte har en fire stone men ja har inte kommit på ett bra namn till den än o den har en special attack som heter lighting shadow ball 120/ atc 10/ pp Snygg ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Umolteon, Joumbreon, skulle den också kunna heta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Snygg, men attacken måsste ha mera Acc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 19 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 (redigerat) Ok. Jag har några saker att säga: 1. Aqazz (inte Aquaaz) har ingen hemlig bas i Strelf utan i ett ställe som ligger under en byggnad i Ulrira City. 2. Jättesnygg bild Nintendo-f*n! 3. Hur himmla cool somhälst jijo! 4. Jag tycker att den kan heta Umolteon som kola king sa. 5. Accuaryn kan väl typ vara 90/100% för att inte överdriva. Så det var det jag hade att säga just nu. Redigerat 19 Februari 2006 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Ok. Jag har några saker att säga: 1. Aqazz (inte Aquaaz) har ingen hemlig bas i Strelf utan i ett ställe som ligger under en byggnad i Ulrira City. 2. Jättesnygg bild Nintendo-f*n! 3. Hur himmla cool somhälst jijo! 4. Jag tycker att den kan heta Umolteon som kola king sa. 5. Accuaryn kan väl typ vara 90/100% för att inte överdriva. Så det var det jag hade att säga just nu. den var skit snygg :gitarr: :gitarr: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Umolteon, Joumbreon, skulle den också kunna heta. Jätte bra namn! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 (redigerat) Umolteon var ett bra namn & Accuaryn kan vara på 90% attack kan varapå 120 o pp kan vara 10 men ska den ha en speciel utveckling??? :visslar: Redigerat 19 Februari 2006 av jijo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Jag har kommit på en idé om Umolteon. Ger man den en Moon Stone blir den en Umbreon, och ger man den en Sun Stone blir den en Espeon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Tycker det var en bra idé! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 jamen jag gjorde ledaren som du sa skulle ha två bollar och ett A. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg