Eric_H Skrivet 19 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Jannejan: Ingen bra idé. jijo sa ju att om man parade en Umbreon och en Espeon så blevdet en Umolteon i ägget. Men Umolteon ska vara mycket bättre en Espeon och Umbreon. Elias: Har jag sagt det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 det var om man parade jolteon o umbreon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 19 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Aja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Ännu en Pokemon som jag har uppfunnit. Väldigt ful! Heter Roma! Klicka HÄR för att se den! =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 (redigerat) Den ser kul ut (på ett bra sätt). Jag prövade att göra Ulrira City. Har varit väldigt aktiv på att göra städer på sistone. Hoppas du gillar den. Den går inte att bifoga :blink: Det beror inte på att den är för stor, den kommer helt enkelt inte med. Redigerat 19 Februari 2006 av kola king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Jag vet, den är rolig. Det var det som var meningen. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Hur går det med Spelet vilken Region är du i Eric h? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Vi håller på med Ulrira. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 det måste vara svårt att göra ett spel! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 jamen bilden du gjorde jag gjorde den bättre eric h Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 20 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Snygg bild Nintendo-f*n. Jag önskar att jag kunde få hjälp av nån härifrån. I allafall. Elias: Ok! Jättesnygg! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Vad för hjälp? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg