klas-emil Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 ska man kunna ha en secret base? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Det ska man nog ha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Optypal City Nurtdell Town Tucksint City skulle jag ha med om jag var eric h Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 bra namn på städerna komer med en gravecity=en mörk stad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Fattar inte hur du klarar av Gamemaker. Jag fattar inte ett smack av det. <_< Vill också ha en kopia :D :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 JAG VILL OCKSÅ EN KOPIA :) :lol: :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 6 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Fattar inte hur du klarar av Gamemaker. Jag fattar inte ett smack av det. <_< Vill också ha en kopia :D :gitarr: Jag har lärt mej (inte ordentligt) men tillräckligt för att göra ett Pokémon spel. Det tog lång tid innan jag lärde mej. Alla städer ni lägger upp till Ulrira kommer med. Men lägg inte upp några fler nu för då blir det jättesvårt att göra sen. klas-emil, man ska kunna ha Secret Base. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Gör gärna några nya möbler till dom hemliga baserna dom andra är så tråkiga! :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 (redigerat) Eftersom man inte kan fånga Celabi på alla andra spel, ska man kunna fånga den i de här spelen? Redigerat 6 Januari 2006 av jannejan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 ta gärna med lite gamla pokemon som till exempel Lugia och Mewtwo.. jag skulle också gärna vilja ha en kopia. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 6 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Smash: Jag ska försöka hitta på nåt nytt. jannejan: Dom legendariska Pokémorna som man kan fånga är: Ho-oh & Lugia, Mewtwo & Mew, Groudon & Kyogre, Rayquaza, Regitrion, Celebi och Groudon Kyogre och Rayquazas utvecklingar. Och om man räknar den som legendarisk, Deoxys. Cryo: Jag ska ta med gamla Pokémon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Men om vi ska ha med Deoxys, vilken form ska vi ha den då? Jag menar Attack, Defense, Speed. Ska det vara HP? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg