Putside Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Tro vad du vill, jag tänker inte lägga mej i men att du skriver sådär gör mej lite ledsen. Jag är kristen , står för det och kommer aldrig att lämna honom.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 gud är något man kan skylla på. så det borde vara så att big bang skapade allt. jesus kanske fanns och han predikade kanske, han kanske tillockmed var guds sån. men vi kan ju inte bevisa att det religösa är fel eller? det kanske var som nån skrev att gud skapade big bang eller inte vad vet vi igentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 jodå, jesus har funnits. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 om ingenting fanns innan big bang, varför exploderade den och hur kom allt till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jerec Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Men även om det var ingenting så måste det ha skapats av nånting... ingenting kan inte ha funnits för alltid... det måste ha funnits nåt före det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 men forskare säger att universum bara blir större hela tiden men för att nått ska bli större så måste det ju finnas en gräns, efter rymden, vad finns där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Multiversums teorin snackar om att bortom gränsen för det synliga (cirka 14 miljarder ljusår) så ska det finns paralell universum. Jag fattade inte riktigt vad dom grundade den teorin på, men det skulle vara möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Jag går iskolan och har lärt mig fysik, kemi och biologi så jag tror på den vetenskapliga. Men kan inte komma med egna förlsag hur det var först... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Vetenskap är som en bok man aldrig hinner läsa färdigt klokt, iåmed detta ämne också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Tror inte forskare att innan Big Bang, fanns en pytteliten klump med allting i universum som sedan släpptes lös=Big bang? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Man hör hur det låter... tror inte på big bang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 lyssna lite på dig själv ? En onsynlig kraft som har funnits i all evighet skapade universum ! Det låter som en 11åring som sett för mycket Starwars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.