Hoppa till innehåll

Många Ämnen Om Samma Sak

Eric_H

Rekommendera inlägg

Jag har märkt att det är många ämnen som är om samma sak. Jag undrar varför ingen gör nåt åt det. Nu när det har börjat gå frammåt jul så har det varit 2-3 ämnen om vad alla önskar sej. Tycker ingen att admin borde göra nåt åt det?

Noll tolerans borde införas. Och småbarn som spammar och inte uppför sig borde bannas så slipper vi detta. Enligt mig tycker jag att Moderatorerna gör det ganska bra. Det är nog inte dom det hänger på, det är upp till medlemarna.

Ingen moderator kan hindra att en andvändare postar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

anmäl som sagt bara så fixar vi det, skriv då att det finns en annan tråd och helst i vilket forum.

jag hittar då bara en öppen tråd om detta ämne, har för mig att det fanns en om vad man vill ha för spel och en för andra saker och så en som låstes.

Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Visst finns det många som ser likadana ut, men till exempel en tråd om julklappstips. Om en användare skapar en sådan tråd och sedan skapar en annan användare en likadan. Det betyder inte att de ska varnas eller stängas av. Det är förmodligen inte med flit. Man kanske inte såg den gamla, eller så vill man ha en mer personlig tråd.

Men är det exakt samma så kan man anmäla, jag är säker på att moderatorerna tar hand om det så snart de kan (förhoppningsvis).

Själv stör jag mig inte så mycket på det, snarare är det ett större problem med att samma användare skapar så många trådar. Jag nämner inga namn, men jag vet några/någon som gör det.

Eric H: Har du sett dessa ämnen i olika forum eller i samma? För är de i olika så kan det ju vara spelrelaterade frågor. Man kanske undrar vilka Gamecube spel som önskas eller kanske vilka saker i huvudtagen man önskar sig. Dessutom så har admin mycket annat att göra så prata hellre med en moderator.

Jag vet inte med er, men jag tycker att denna fråga är så gott som besvarad och det finns inget mer att diskutera. Så kanske någon moderator skulle kunna vara vänlig att låsa denna nu, innan det förekommer något spam.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Hagsten

Jag har märkt att det är många ämnen som är om samma sak. Jag undrar varför ingen gör nåt åt det. Nu när det har börjat gå frammåt jul så har det varit 2-3 ämnen om vad alla önskar sej. Tycker ingen att admin borde göra nåt åt det?

jag håller helt o hållet med ja tycker att dom som spammar ska få en varning men dom som gör ett likadant ämne borde inte bli varnade för de har hänt mig att ja har gjort ett likadant så de borde tollereras :student:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...