Champion Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Nej, jag kommer alltid gilla gamla fuskarna mest. Även tidiga fuska.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Vad var det som var så himla bra med den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 fusk katten, du har vart medlem länge ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 (redigerat) Jag känner igen fuskarna.nu jag tror faktist jag var medlem då ;) Redigerat 23 December 2005 av Dr.cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Jag var medlem innan Fuskarna.nu ändrades till Fuska.se men visst fick man en liten nostalgi känsla av att titta på de gamla bilderna. Smetar sig kvar i benstommen sörru! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 En användare jag starkt kommer ihåg från mina första gånger på fuskarna.nu är Xarafax. Undrar vart han tog vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Vadå att det är roligare om det är phpBB, det är ju typ samma sak, fast med annat layout.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Nej det är det inte, phpbb är trögare, så är det bara. Det är bra att fuska.se har IPB, fast man kan inte göra lika många funktioner som man kan på phpbb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Den föste medlemen tror jag det var nån som testade om sidan funkade ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Så det så ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 gamla goa tider år 2002.Det känner man igen. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 ytterman jag känner igen namnet undra om det inte va på phpbb forumet och blev inte han bannad??:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.