NossLoad Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Var kan man ladda ner VB 1.0.1??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 Sök på google.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 vad menar du med VB? visual basic? i så fall finns det många olika saker. Microsoft InterDev och VB runtimes t.ex. kolla in microsoft.se om det var det du menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 Det är ett ShareWare program! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Och? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 16 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Ja jag menar Microsoft visual basic 1.0.1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 (redigerat) tror inte att det finns något som heter Visual Basic, alltså drivare eller program. självklart är det ett programmeringsspråk men... vad vill du göra med programmet? göra om VB-kod till program eller? microsoft har sina inter dev och visual basic studio har jag för mig. de kostar pengar. dyyra pengar... lite VB kan du skriva i Office makroeditor. här hittar du lite utvecklarverktyg från microsoft http://www.microsoft.com/products/info/def...7a-14eabe785fd0 Redigerat 16 December 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonymiserad Skrivet 15 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 visual basic finns som program, fast nu använder man mest .net, lite blandning av olika programeringsspråk. Visual basic finns också i office, eller det heter vba, visual basic applications, men funkar bra om du inte vill göra en exe av det! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.