Katt Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 bra spel bara att du lixom inte har gjort spelet.....d e ju doom från gm hemsida som du har bytt ut alla sperits (bilder) på...... <_< men d e välla bra ja har hållt på me gm i snart 3 år men mina spel e nog ganska då liga....men ja har gjort nåra riktigt bra :D (e d nån som e bra på gravity i gm???) Jag är bra på plattformsspel. Och där ingår det gravity. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Jag gör FPS spel med gravity, men de kör inge vidare laggfritt precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Går det att göra ett plattformspel i 3D med Game Maker? Man ser typ personen som man styr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Jupp, har sett flera exempel på GMC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 NossLoad: hehehe spelet var ju inte för svårt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 1 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 NossLoad: hehehe spelet var ju inte för svårt :) nepp, jag vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kodram Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 mitt spel som jag gjort i blender äger allas helt i 3d :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 länken till ditt spel funkar inte för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Enrico1 Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 intemig heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Hah, hans spel är ju helt rippat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 (redigerat) men tillbaka till det jag fråga nån som har reggad game maker och e villig att ge mig en kopia? Olagligt... annars kunde väll jag shareat med dig men tyvär Redigerat 16 Maj 2006 av Mallex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 men tillbaka till det jag fråga nån som har reggad game maker och e villig att ge mig en kopia? Köp den som alla oss andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.