Gäst Mega93 Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Inte vanlig java... Jag uppdaterade JRE (Java Runtime Environment). Den behövs för att kunna köra 3d. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 duger la :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 Hah, för det första: Stulna sprites. För det andra: Spelet är gjort av ett example... Du har bara tagit nåns exempel och ändrat det lite och sen säger du att det är helt och hållet ditt! Det är faktiskt olagligt. +: Jag vet inte om det är på allas datorer men 3d funkar ej. Så ta och lär dig att koda i GML istället för att sno andras. Det är faktiskt rätt enkelt, bara lär dig d3d funktionerna och hur man har hand om textures. Här är ett av mina första riktiga 3d försök. http://h1.ripway.com/Mega99/Mittspel.exe - Fast jag vet inte om spelet fortfarande funkar som det ska. Jag gjorde det för rätt länge sedan... Antingen är det spelet stulet eller också är du Mega99. Jag tror du är Mega99. Dags att anmälla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 (redigerat) Men jag bryter inte mot nån regel eftersom att medlemmen mega99 är borttagen och inte finns i medlemslistan. Detta är min enda användare. (((Tjallare!))) Redigerat 18 December 2005 av Omega99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simontheking Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 Erik jag hoppas att du känner skam av hela din kropp (Skämt) JAG HATAR TJALLAR + ATT TJALLARE PASSAR INTE IN NÅGONS STANS I SAMHÄLLET! 1 Undantag: Hämnd! ERIK- :bah: ..............ERIK :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 @Omega99 Grymt spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 Tack, jag funderar på att göra ett nytt 3d spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Inte vanlig java... Jag uppdaterade JRE (Java Runtime Environment). Den behövs för att kunna köra 3d. ?? Jaha till alla andra spel oxå då eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_Tomte Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Det går inte att spela, det står: Vad vill du att Firefox ska göra med den här filen''.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Är det kul att göra spel? Funderar själv på att börja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Det är jättekul , men kräver en hel del kreativitet och tålamod... Bara det exemplet tog lite mer än en halv månad att göra, och jag är rätt erfaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 måste man ha gamamaker på advanced för att kunna göra 3dspel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.