Gäst Mega93 Skrivet 24 December 2005 Rapport Dela Skrivet 24 December 2005 Nämen oj, nån som beställt en privatlärare till mig i julklapp eller?! Hur jag skriver ska du ta och skita i (Glöm inte att torka upp efter dig bara :P)!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 24 December 2005 Rapport Dela Skrivet 24 December 2005 Nämen oj, nån som beställt en privatlärare till mig i julklapp eller?! Hur jag skriver ska du ta och skita i (Glöm inte att torka upp efter dig bara :P)!!! Gå inte Off topic. Betyer, håll dig till ämnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 (Glöm inte att torka upp efter dig bara :P)!!! HAHAHA jätte kul. (stor ironi) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Till ämnet nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 umm... E det ingen mod som har komit hit och kollat noga lr? Fresten sp tyckte jag att spelet va skit bra gjort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 27 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 umm... E det ingen mod som har komit hit och kollat noga lr? Fresten sp tyckte jag att spelet va skit bra gjort! Men omg! det är inte mitt spel! Om du ska säga att det är bra gjort emaila gamemaker.nl!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Är det ingen här som faktiskt läser hela ämnet innan de svarar?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_Tomte Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Är det ingen här som faktiskt läser hela ämnet innan de svarar?! JAAAAAG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Det var inte riktigt en fråga utan mer ett uttalande... FBÄ (För att byta ämne) Nån som gjort nåt nytt spel den senaste tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Nej men håller på!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Okeeeeeeeeeej... :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 umm... E det ingen mod som har komit hit och kollat noga lr? Fresten sp tyckte jag att spelet va skit bra gjort! Tror du jag e dum i huvet lr? Jaja det sög och jag vet att det va från en tut men det va ändå bra gjort! Men efter som du e så taskig så säger jag.. Du suger med game maker -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.