Stevesson Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Alla som tycker xbox suger har inte läst speltidningar där det står om t.ex. BF2M till xbox= hyfsat PS2= sagolikt och jag har spelat båda samma grafik alltså tyder det på att xbox e bättre än ps2 så läs speltidningarna och sony har gått ut med att ps3 kommer ha minst lika många buggar som xbox 360 om inte fler så läs på och det om BF2M stod i Nr.117 så köp den om ni inte tror mig /love peace and xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stevesson Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 (redigerat) Alla som tycker xbox suger har inte läst speltidningar där det står om t.ex. BF2M till xbox= hyfsat PS2= sagolikt och jag har spelat båda samma grafik alltså tyder det på att xbox e bättre än ps2 så läs speltidningarna och sony har gått ut med att ps3 kommer ha minst lika många buggar som xbox 360 om inte fler så läs på och det om BF2M stod i Nr.117 av superplay så köp den om ni inte tror mig /love peace and xbox Redigerat 1 Januari 2006 av Stevesson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 xbox 360 äger hårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Stevesson,alla får ha sina egna åsikter vad än tidningar tycker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 ja ska spela xbox 360 på en 100 tums bio duk hos min morbor undra hur de kommer bli!! O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 ja ska spela xbox 360 på en 100 tums bio duk hos min morbor undra hur de kommer bli!! O.o Samma sak fast större bild? Har själv en projektor hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Xbox 360 har INTE slutats sälja(som vi/ni nu konstaterat). PS3 kommer bli bra men jag hoppas(för er PS:ares skull) att den går att spela på vanliga tv apparater. Jag vill hellre ha ett 360 än PS3 och jag hoppas Microsoft har lärt av sina misstag och förbättrat den. Och dom som tycker att 360 har dålig grafik är det bara för att dom skyndade med att släppa ut den(som sagt). Och kommande spel till 360 kommer att ha bättre grafik(t.ex:Gears of War och Halo 3<--(hoppas jag)), sluta säg att vissa konsoller suger, för det gör dom inte, alla har sina åsikter. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Halo 3 är ju rätt efterlängtad nu.... hoppas det blir coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Tror det kommer utnyttja 360:s möjligheter till Max. Är rätt säker på att Bungie kommer ge oss ett action spel vi sent kommer att glömma! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Vad är Bungie? Är det Halo's skapare? Och som sgat,jag ändrar mig om det jag sa om Xbox360,alltså då menar jag att den är bra och inte dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 (redigerat) Xbox 360 har sina starka och svaga sidor. Microsoft för den delen också. Ja Bungie är spelföretaget som skapade Halo och Halo 2, de har också gjort Oni, inte ett fullt så framgångsrikt spel. Halo 3 är under utveckling. Redigerat 8 Januari 2006 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lodisen_i_am Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Jo,som sagt så är inte Xbox - 360 inte bra längre! Den får inte säljas mer p.g.a att den repar alla spel till Xbox - 360. Tråkigt att höra va? Men inte för mig :) Vad är det för problem igentligen :( "repar skivor " Hur då? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.