Hoppa till innehåll

Xbox - 360: Inte Bra!


unix
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 99
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det som är så bra med dessa Next-Gen (XB360 o PS3) konsoller, är att man måste ha en TV för runt 10000 för att kö i 1080, som är högst upplösning. NR räknas inte här eftersom den inte ens stödjer 1080.

 

Därför håller jag mig till datorer.

 

Varför snackar du skit?

Varför är det bra att lägga ut massa cash på en ny TV för att kunna uppleva bättre grafik? Och vad menar du med 1080? p eller i? Xbox 360 stödjer inte 1080p.

NR kommer antagligen inte stödja HDTV nej, men grafiken spelar inte så j*vla stor roll.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det som är så bra med dessa Next-Gen (XB360 o PS3) konsoller, är att man måste ha en TV för runt 10000 för att kö i 1080, som är högst upplösning. NR räknas inte här eftersom den inte ens stödjer 1080.

 

Därför håller jag mig till datorer.

 

Triforceh: Öhm, för det första så gör 360 faktiskt det och för det andra tycker jag grafiken har väldigt stor betydelse i den här generationens TV-spel. :)

Men även utan HD-TV så är grafiken toppen, så en sådan dyrgrip är absolut inget krav för att det ska vara vackert för ögat.

 

Citat från Xbox 360:s officiella hemsida:

"High-definition gaming optimized for standard and HD TVs with 720p/1080i output."

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det som är så bra med dessa Next-Gen (XB360 o PS3) konsoller, är att man måste ha en TV för runt 10000 för att kö i 1080, som är högst upplösning. NR räknas inte här eftersom den inte ens stödjer 1080.

 

Därför håller jag mig till datorer.

 

Nej, Xbox360 stödjer 720p och 1080i. Inte 1080p. Och ifall du tycker grafiken spelar så stor roll gör mig inget. Som du sa är grafiken toppen även utan HDTV. Redigerat av Triforceh
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...