Hoppa till innehåll

Xbox - 360: Inte Bra!


unix
 Dela

Rekommendera inlägg

Alla som tycker xbox suger har inte läst speltidningar där det står om t.ex. BF2M till xbox= hyfsat PS2= sagolikt och jag har spelat båda samma grafik alltså tyder det på att xbox e bättre än ps2 så läs speltidningarna och sony har gått ut med att ps3 kommer ha minst lika många buggar som xbox 360 om inte fler så läs på och det om BF2M stod i Nr.117 så köp den om ni inte tror mig /love peace and xbox

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 99
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Alla som tycker xbox suger har inte läst speltidningar där det står om t.ex. BF2M till xbox= hyfsat PS2= sagolikt och jag har spelat båda samma grafik alltså tyder det på att xbox e bättre än ps2 så läs speltidningarna och sony har gått ut med att ps3 kommer ha minst lika många buggar som xbox 360 om inte fler så läs på och det om BF2M stod i Nr.117 av superplay så köp den om ni inte tror mig /love peace and xbox

Redigerat av Stevesson
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Xbox 360 har INTE slutats sälja(som vi/ni nu konstaterat).

PS3 kommer bli bra men jag hoppas(för er PS:ares skull) att den går att spela på vanliga tv apparater.

Jag vill hellre ha ett 360 än PS3 och jag hoppas Microsoft har lärt av sina misstag och förbättrat den.

Och dom som tycker att 360 har dålig grafik är det bara för att dom skyndade med att släppa ut den(som sagt).

Och kommande spel till 360 kommer att ha bättre grafik(t.ex:Gears of War och Halo 3<--(hoppas jag)), sluta säg att vissa konsoller suger, för det gör dom inte, alla har sina åsikter. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Xbox 360 har sina starka och svaga sidor. Microsoft för den delen också.

 

Ja Bungie är spelföretaget som skapade Halo och Halo 2, de har också gjort Oni, inte ett fullt så framgångsrikt spel. Halo 3 är under utveckling.

Redigerat av The Moose
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...