Gäst KNUTTE Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 hallå i affären på fynd finns det en ska som heter FYND - Blandade FuskaMynt det står att den fylss på varje timme men det gör den inte. tyckar jag är LITE jobbigt <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Jag har aldrig sett den fyllas på, Det kanske är någon som hinner ta den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 enligt micke så ska det komma ett varje timme men det låter skumt, har liksom varait ensam på forumet ett antal fredag/lördag kvällar vid typ 01:00-02:00 men inga blandade fm där inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 kan inte som som moderartor kolla varför det inte kommer? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Menar ni dem där där man kan vinna t.ex 50-100 FM? Eftersom jag har köpt sånna några gånger och det har funnits typ 3 i lager osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 nix, de där man kan vinna 0-20 fm @KNUTTE bara admin har tillgång till administration av affären. vi moddar har en länk dit men den går inte att gå in på... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 okej sorry nico. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Det är ju ändå FYND. Då ska det väl inte vara lätt att få tag på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Ja men det står ju att den ska fyllas på varje timme .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Finns i lager nu ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Har två frågor om lotteriet:Nu när jag har köpt 1 lott,ska jag vänta tills nedräkningen är slut? Och hur vet jag att jag har vunnit något? Tacksam för svar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 (redigerat) Du ska vänta tills tiden är slut! Du ser om du har nån vinst! Varje siffra som är grön är rätt och så måste man ha ett antal siffror som är rätt för att vinna något Redigerat 22 December 2005 av Kyle_Katarn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg