Fusion Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Kazen, jag har inte påstått att alla är oaktiva, men jag har ju inte ens sätt vissa här. Jag är inne varje dag. Men jag tycker att en moderator ska skriva mycket. Men tänk om dem inte ser några intressanta trådar,som Kazen sa,då kan man ju inte tvinga dem att skriva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Kazen, jag har inte påstått att alla är oaktiva, men jag har ju inte ens sätt vissa här. Jag är inne varje dag. Men jag tycker att en moderator ska skriva mycket. Det funkar inte så, skulle vi skriva massor hur ska vi då hinna med alla hundratals anmälningar som kommer in ;) Som moderator går anmälningar först och sedan ser man någon intressant tråd så kanske man skriver där med ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 22 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Okej, då kanske jag missuppfattat det lite. Men ren fakta är att Ytterman inte var inne på länge förrut och att inte heller Dannie var det. Dessutom har ju Draghon inte varit inne på ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BIZZI Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 du ska vara glad att inte Draghon är inne hon är riktigt jobbig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 22 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Nej, hon är mycket bra. Faktum är att alla moderatorerna gör ett bra jobb, därför jag vill att de ska vara aktiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 (redigerat) Hm, ska vi kolla lite nu. Chihuahua, Senast aktiv Idag, 13:22:38 Dannie, Senast aktiv 11/12-2005 18:23 Tror alla går i gymmnasiet, Dannie har nog jobb eller så pluggar han vidare. Och det är nog jobbigare att gå på Gymmnasiet/jobba/plugga vidare, så dom kanske är trötta när dom har tid eller inte har lust att gå in på fuska. Men dom alla får sina ryck ibland (inget illa ment) och är aktiva ett tag. Sedan är det nog välldigt tufft att vara moderator, och du ska inte säga att det är ett jobb, för det är det inte. Dom moderatorerna som jag inte nämnde är inne nästan varje dag, om inte varje dag. [EDIT] Ser nu att Ytterman är inloggad, strycker han från listan.... (22/12 om ni inte kan se inläggets postnings tid) [EDIT2] Strycker Draghon nu för hon är på semester B) Redigerat 22 December 2005 av Spirit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Draghon på semester till januari ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Ok, då kan ingen klaga på att hon är inaktiv, och då strycker jag henne från mitt medelande ängre upp ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Draghon på semester till januari ;) Får man sån där bonus om man är mod? Typ en resa till hawaii eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Draghon på semester till januari ;) Det Admin menade var att Draghon har semester till Januari,alltså hon kontaktade Admin,så att man inte trodde att hon hade slutat. Sammanfattning:Nej,hon har inte fått någon resa till Hawaii. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Låt oss alla sammansluta till att vi saknar dessa Moderatorer? De är Fuska.se's hjältar och legender och vi saknar dem. Deras alltför trevliga prat och låsningar utav ämnen och man sedan får se en fin kommentar efter att någon ny medlem skrivit utan att ha kollat till reglerna riktigt. Tänk er att det är en lyx att få chatta med någon av Moddarna när de kommer in. Det är som att träffa Tomten eller påskharen som man bara träffar 1 gång om året. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 . Tänk er att det är en lyx att få chatta med någon av Moddarna när de kommer in. Det är som att träffa Tomten eller påskharen som man bara träffar 1 gång om året. ^^ epaaj är inne i chatten varje dag :oRäknas inte han ,_,? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.