Hoppa till innehåll

Nått Bra Sett Att Käna Pengar På ?


kkthxbye
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Beror helt på din lvl.

 

Själv tränar jag just nu upp en ny gubbe, lvl 13 Dwarf Hunter. Har cirka 4g och bra eq osv. Hur? Jo det ska jag berräta för er och era babianfötter.

 

Skaffa dig skinner/herbalism som professions..Samla på dig ett gäng örter och 40-50 light leather..Tar inte mer än en timme max

 

Dra till IF/Ogrimmar och sätt in dom i AH.. Typ börja på 20-30s och Outbid på 30-40s~.

Jag lovar att du får napp :D..Ett lätt och bra sätta att få pengar på, iallfall om du low lvl.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I WPL (Western Plauge Land) ska du grinda dra till ruinen i mitten och grinda där droppsen är allt från Runecloth till epic^^ har fått epic 2 ggr lifestone och Stockade Pauldrons. annat ställe är i Felwood finns en liten sjö med massor av gröna avrelser (kommer inte på namnet nu) där ska du grinda Water Essence som säljs för 9-13 gold och drop raten är 7%

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ursäkta, men jag orkar inte starta ett nytt ämne... Jag e i lvl 36 och behöver massa guld snabbt till ett lila svärd... Jag ska skaffa det på 39 det e inte så att jag behöver dem snabbt nu men typ tills 39-40...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ursäkta, men jag orkar inte starta ett nytt ämne... Jag e i lvl 36 och behöver massa guld snabbt till ett lila svärd... Jag ska skaffa det på 39 det e inte så att jag behöver dem snabbt nu men typ tills 39-40...

 

 

Om du har tålamod så kan du ju alltid fiska lite. Jag köpte ett "Savory deviate delight" recept billigt och stack till Lushwater oasis och fiskade Deviate fish.

 

Sålde dom i 20stacks och tog 7g bid och 9g buyout. Priserna varierar kraftigt från server till server så kolla vad dom ligger på ungefär. Jag tjänade ihop ca 70g till mount på en och en halv vecka. Kanske inte snabbast i världen men då questade jag ändå under tiden.

 

Lyckades också få sålt 15 Oily Blackmounth för 4g, men så är jag också känd bland mina kompisar som Auktionshallens ockermästare :)

 

Vet man bara hur man ska utnyttja AH på bästa sätt kan man tjäna plenty pluring.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok på en gång jag har scarlet hjälmen och shoulderna och yxan så ska jag sticka och fiska lite :) Thx!

 

EDIT:Nu spelar ju jag på det vinnade laget, Alliance blir jag inte lätt dödad där då?

Redigerat av ║╔╗║╔╗║╔╗║
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...