Soadavatten Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Är bäst på matte i klassen, näst bäst i engelska(efter min bästa kompis) 1.slöjd 2.IT 3.engelska 4.matte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 1. Bild och dator (jätteroligt) 2. Engelska (också jätteskoj). 3. Idrott. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Idrott :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Mitt favoritämne är Idrott för att jag är bra på det och har bolltalang så jag brukar vara bland de sista kvar i spökboll etc. Dessutom så är det ju bra att röra på sig. Sedan efter idrott kommer Geografi som jag är bäst i klassen på. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 idrot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 So och Engelska. Musik och svenska kan också slinka ner ibland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Om jag skulle haft en någorlunda vettig lärare är jag övertygad om att Fysik skulle vara mitt favoritämne, nu är det inte det. :P Nu kmr typ alla ämnen på samma plats förutom Slöjd och Hemkunskap som placeras väldigt långt ner i jumbon... Tycker inte om musik lika mkt som förr, efter skiftet från Eget skrivande till Grammatik/Satsdelar på Svenska är det inte heller någon hit. Osannolikt nog får jag säga Idrott, fysik eller bild. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Jag tycker att Engelska är ganska roligt för att det är lätt och vi har en bra lärare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Idrott å Trä/metall slöjd e nog roligast... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Bäst är idrott. 2:a kommer nog Geografi sen Syslöjd de äger ändå :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Bild och Tyska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 matte och geografi dem är bäst för mig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg