Filiandor Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 (redigerat) har 1tim och 50min rast på fredagar plus att jag bara har slöjd och läsning :P slutar kl.12.10 Skojbråkar sitter i IT Cafet fikar eller spelar lyssnar på band som spelar där ibland spelar kort, kollar på fiskarna :P och sitter i uppehålsrummet eller i det glasade rummet. men på fredagar när jag har en så lång rast så är jag mer på stan Digistore eller hemma hos en kompis. Redigerat 20 Januari 2006 av Filiandor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Spelar fotboll eller gungar. Hehe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Dark vilken klass går du i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Spelar pingis eller hänger i cafét, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 jag brukar också spela pingis fast helst biljard men den är ofta upptagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 (redigerat) Filiandor: Jag går i 5:an. Redigerat 20 Januari 2006 av Dark Elite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Sitter och lyssnar när mina kompisar är helt inne i sina WoW diskutioner /själv fattar man inget ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Filiandor: Jag går i 5:an. jag undra bara igenom att ni verkar ha en fotbollsplan och gungor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Jag brukar vara inne på internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Sitta med datorn och surfa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Spelar fotboll och snackar med kompisar B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Bajsar ;) Ne. Jag har typ inga långa raster. Mina längsta e typ 1 timma och de e på fredagar. Våran lunchrast. Vi har kanske 5-10minuters rast mellan lektioner för att hämta böcker till nästa lektion. P.s jag går i sjuan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.