Gryphon Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Finns det överhuvudtaget genvägar eller fusk i mariokart :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Ja det finns det nog. Men eftersom spelet är ganska nytt så dröjer det nog ett tag inte fusk börjar läggas ut på nätet. Det brukar vara så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Det finns inga fusk till mario spel har ni inte lärt er det än? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst daniel3951 Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 [tvivel]Nintendo spelen brukar inte ha några fusk över huvud taget till sina spel[/tvivel] Jag skulle svara nej på den frågan, jag kan inte ett enda Gamecube spel som har fusk, och inte heller något till DS, så. jo jamesbond, super smash bros meele och mm har fusk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 [tvivel]Nintendo spelen brukar inte ha några fusk över huvud taget till sina spel[/tvivel] Jag skulle svara nej på den frågan, jag kan inte ett enda Gamecube spel som har fusk, och inte heller något till DS, så. Super Smash Bros Melee har inte fusk den har buggar .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Det finns inga fusk och det kommer nog inte finnas men det finns tips Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Det finns inga fusk och det kommer nog inte finnas men det finns tips Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Inte några speciella jag känner till. Men däremot är det fegt att disconnecta när man kör Wi-Fi. Vilket dom flesta har gjort för mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Jo det finns buggar och hackningar. Bug: Snaking Köra genom en vägg på Waluigi Pinball Hacks: Köra Tick-Tock Clock på Wi-Fi Det enda jag lyckats göra är Snaking. Hackning har jag ingen aning om men jag har ett klipp. http://mmii.info/misc/ticktockclockwifi.avi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goldeneyez Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 snaking är ingen bug, det är en taktik som vem som helst kan göra men är svårt å bemästra. De enda som klagar på att snaking är bug/cheat/fegt/ingen skill är dom som inte är bra på det som de flesta saker i världen. O det dära hacket du nämnde gör att alla banor blir tillgängliga över wifi även beta banor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Vad är snaking? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goldeneyez Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 om du slidar me 'R' knappen o trycker vänster,höger,vänster,höger så får du en liten miniturbo vilket är bra i svängar. Fast på ex raka vägar så kan du direkt efter att du har gjort det en gång göra en till direkt efter åt andra hålet, sen åt andra igen osv o få miniturbo hela tiden. När du gör det så sick sackar din gubbe, därefter fått namnet 'snaking' pga det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg