Hoppa till innehåll

Fusk?


Gryphon
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst daniel3951

[tvivel]Nintendo spelen brukar inte ha några fusk över huvud taget till sina spel[/tvivel]

 

Jag skulle svara nej på den frågan, jag kan inte ett enda Gamecube spel som har fusk, och inte heller något till DS, så.

 

jo jamesbond, super smash bros meele och mm har fusk
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

[tvivel]Nintendo spelen brukar inte ha några fusk över huvud taget till sina spel[/tvivel]

 

Jag skulle svara nej på den frågan, jag kan inte ett enda Gamecube spel som har fusk, och inte heller något till DS, så.

 

Super Smash Bros Melee har inte fusk den har buggar ..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

snaking är ingen bug, det är en taktik som vem som helst kan göra men är svårt å bemästra. De enda som klagar på att snaking är bug/cheat/fegt/ingen skill är dom som inte är bra på det som de flesta saker i världen.

 

O det dära hacket du nämnde gör att alla banor blir tillgängliga över wifi även beta banor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om du slidar me 'R' knappen o trycker vänster,höger,vänster,höger så får du en liten miniturbo vilket är bra i svängar. Fast på ex raka vägar så kan du direkt efter att du har gjort det en gång göra en till direkt efter åt andra hålet, sen åt andra igen osv o få miniturbo hela tiden.

 

När du gör det så sick sackar din gubbe, därefter fått namnet 'snaking' pga det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...