nisen_cool Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 har nån tips hur man kan få sin spicel vapen snabare :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 ju längre bak du ligger desto oftare får du special, så att man ska kunna ha en chans att komma högre upp. om du är yoshi eller birdo tex. så kommer du att kunna få deras special (äggen) ganska ofta även om du ligger 1:a eftersom dom inte är SÅ himla mycket bättre än vanliga röda skal. men baby mario och baby luigi:s special (kedjemosaren) kan du nästan aldrig få om du ligger 1:a. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nisen_cool Skrivet 8 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Cooliz han heter Bow-Bow dwn där hunden med kedija Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 står kedjemosaren i manualen men jag kallar honom "honk-honk" för det låter så när man kommer nära Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Det är en Chain Chomp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Jo, Chain Chomp var namnet. Och man kan aldrig få den specialaren om man ligger 1:a... Det ända man kan göra i sånna fall är att spara den tills att man ligger 1:a...Tänk att åka runt och hålla på ett blått skal i 2 lopp... alla har sina egna taktiker... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Hade ett blått skall och tänkte spara det när jag och min brosa var 2 och då kastar jag förtås då är vi plötligt etta så den tar på oss :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Och man kan aldrig få den specialaren om man ligger 1:a... Jo man kan få donkeys specialare och även diddys då. men tror inte det är någon annan man kan få. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Har hänt mig fota att jag fått specialare när jag legat etta. Bland annat Bowserskal (Bowser), Bananskal (Donkey Kong), Eldbollar (Mario), Special Mushroom (Toad). Dock har jag fått dessa på multiplayer bara. När det gäller att få specialare när man ligger först i cuper borde man ta sig an Big Boo och Petey Piranha, då jag fått många olika specialare med dom på cuper. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 jag brukar också få ett blått skal ibland när jag ligger etta, jag sparar det och helt plötsligt kommer man åt X-knappen <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Jag tycker att vapen var en dålig sak, jag önskar verkligen att man kunde spela utan dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Instämer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg